کد خبر: 839193
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۳

میر معصوم سهرابی

مدیرعامل باشگاه ماشین سازی تبریز می‌گوید از حقوق این باشگاه درباره مانوئل عقب نشینی نمی‌کند.

میرمعصوم سهرابی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره مانوئل فرناندز دروازه‌بان این تیم که روز گذشته با یک تیم اسپانیایی قرارداد بست، گفت: ما همان زمانی که مانوئل ایران را ترک کرد به فدراسیون و فیفا نامه زدیم و از این بازیکن شکایت کردیم. او از ما درخواست رضایت‌نامه داشت و ما رضایت‌نامه را به او ندادیم. ما این بازیکن را تحت پیگرد قانونی قرار داده‌ایم و با توجه به شکایت مان از او، ITC این بازیکن را هم فدراسیون صادر نکرده است و مطمئنا از حقوق باشگاه عقب‌نشینی نمی‌کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا بازی ماشین سازی و نفت‌تهران امروز برگزار می‌شود، عنوان کرد: بله، این بازی ساعت ۱۴ برگزار خواهد شد و مشکلی نیست.

مدیرعامل ماشین‌سازی تبریز در پایان و در واکنش به این پرسش که نظرش راجع به اینکه برخی مسئولان نفت تهران مدعی شده اند که تیم تبریزی در تعویق بازی تعمد داشته است، گفت: این چه حرفی است که آنها زده‌اند؟ مگر ما مسئول برگزاری بازی هستیم؟ هرکس کار خودش را می‌کند. مگر ما داور بازی را تعیین کردیم یا ناظر بازی را ما انتخاب کرده‌ایم؟ متاسفانه برای هر بازی باید از این‌ حرف‌ها مطرح شود. اتفاقا به نفع ما بود که بازی دیروز برگزار شود چون یک روز هزینه اضافه به تیم ما تحمیل شد. در ثانی مگر فقط بحث زمین مطرح است؟ جدا از وضعیت زمین، مسیر استادیوم و حتی سکوهای ورزشگاه هم مورد توجه است. وقتی ناظر فدراسیون ۴۰ دقیقه در مسیر استادیوم گیر کرده بوده، چگونه هواداران به ورزشگاه بیایند؟ ضمن اینکه بازیکنان ما خیلی بیشتر از بازیکنان نفت به این هوا عادت داشتند و برگزاری بازی در روز جمعه به نفع ما بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار