کد خبر: 839169
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۶

فيروز كريمي

سرمربی صنعت نفت آبادان اظهار کرد کمبود بازیکن،‌ کم آوردن بازیکنان درون زمین و از هم پاشیدن شیرازه تیم به خاطر عقب افتادن، باعث باخت سنگین آن‌ها شده است.

به گزارش ایسنا، دیدار تیم‌های صنعت نفت آبادان با پدیده که در خوزستان برگزار شد، با حساب سه بر صفر به سود پدیده به پایان رسید. بدین ترتیب پدیده با ۲۲ امتیاز در رده دوازدهم قرار گرفت و صنعت نفت هم با امتیاز مشابه و به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به پدیده در رده سیزدهم ایستاد. 

فیروز کریمی پس از شکست سه بر صفر تیمش مقابل پدیده در نشست خبری پس از بازی اظهار کرد: از ثانیه اول که قرعه کشی کردیم در جهت موافق باد قرار گرفتیم و آن‌ها از ضربات راه دور استفاده کردند که یکی از آن‌ها به سر عبدالله زاده برخورد کرد و به گل اول پدیده تبدیل شد. گل دوم هم زمانی که ضربه کاشته برای پدیده اعلام شد بعد از گذشت هفت هشت ثانیه پنالتی برای آن‌ها اعلام شد که همین مسئله باعث شد که شیرازه تیم ما از هم بپاشد.

سرمربی صنعت نفت آبادان در ادامه با بیان اینکه ۸-۷ بازیکنش مانند رضا نوروزی و کیم را برای این دیدار در اختیار نداشته است، گفت: ما با استفاده از نیروهای جوان‌مان، حسین و محمد را در دفاع میانی استفاده کردیم. محمد هم پس از گذشت ۳۰ دقیقه اشاره کرد که دیگر نمی‌تواند به بازی ادامه دهد. کمبود بازیکن، کم آوردن بازیکنان درون زمین و از هم پاشیدن شیرازه تیم‌مان به خاطر عقب افتادن باعث شد که ما شکست بخوریم ولی با همه این اوصاف ما زمان را در اختیار داشتیم.او ادامه داد: ما زمان داشتیم ولی تماشاگران نگذاشتند که از زمان استفاده کنیم. من در بازی های آسیایی، تا دقیقه ۶۰ سه بر صفر از الاهلی عقب افتادیم که در نهایت جبران کردیم و با نتیجه پنج بر سه پیروز شدیم ولی جبران کردیم ولی اینجا به ما مجال ندادند و با سنگ پرانی باعث شدند خود من از لب خط فرار کنم. البته من وقتی نشستم ضریب امنیت بازیکنان هم پایین آمد. ما به زور در این دیدار ۱۱ نفر شدیم.

او گفت: ما در خط دفاع بازیکن به تعداد نداشتیم و به دلیل نبود دفاع در بازی‌های قبلی سه دفاعه کار می‌کردیم و در این دیدار با دو دفاع کارمان را دنبال کردیم. باید بگویم تا به امروز به اندازه کافی بازیکنانم در پست‌های خودشان متمرکز بوده‌اند.

کریمی خاطرنشان کرد: تلاش کردیم و در نهایت پس از مذاکره با علی صلاح بازیکن عراقی به توافق رسیدیم و کار جذب او نیز به پایان رسید و امیدواریم با وجود زلیکانی و علی‌صلاح به نتیجه برسیم. هم‌چنین ما به باشگاه اعلام کرده‌ایم که به یک مهاجم نیاز داریم. باشگاه نیز بسیار تلاش کرده است اما نتوانستیم بازیکن ایرانی جذب کنیم.

وی بیان کرد: اگر قرار باشد تماشاگران التهاب داشته باشند به تیم خودشان ضربه می‌زنند. هیچ برنامه‌ای نمی‌تواند تجزیه و تحلیل کند که تیم برزیل در زمین خودش هفت گل خورد. به هر حال ما امروز بدشانسی آوردیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: در بازی با استقلال خوزستان طبق کارشناسی کارشناسان داوری یک پنالتی به سود ما گرفته نشد و امروز هم داور یک پنالتی به ضرر ما گرفت که ضربه بزرگی به تیم ما وارد شد و وقتی بازیکنان و کادر فنی به سمت کمک‌ داور اول رفتند و به او گفتند که چرا خطا گرفته‌ای او گفت که من خطا نگرفتم و خود داور مستقیماً پنالتی را اعلام کرد. باید بگویم ما از داوری به شدت تاکنون ضربه خورده‌ایم و کمیته داوران باید رسیدگی کنند.

او افزود: من قبل از این که سرمربی شوم افسر پلیس بودم و تبعات وجود این تیم را در این شهر می‌دانم. این تیم به بند بند مردم آبادان گره خورده است.

کریمی در پایان عنوان کرد: ما بازیکنان مصدومی در تیم‌مان داریم که با وجود مصدومیت حاضر به دادن رضایت و رفتن از تیم نیستند تا ما بتوانیم بازیکن جدید جذب کنیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار