کد خبر: 839150
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۱
رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان‌شرقی:
رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان‌شرقی با تاکید دوباره در خصوص اینکه استیضاح وزیر راه تنها به خاطر حادثه ریلی نبوده و در ۱۳ بند است، گفت: استیضاح به دور از هرگونه مسائل سیاسی و به صورت کارشناسی شده برگزار خواهد شد.
مدحسین فرهنگی اظهار کرد: استیضاح وزیر راه و شهرسازی با جمع‌بندی موضوعات در کمیسیون عمران در ۱۳ بند به صحن علنی مجلس رفت.

وی با بیان اینکه پیش‌بینی از روز استیضاح وزیر راه ندارم و آن روز تمام استدلال‌‌های موجود بیان خواهد شد، افزود: وزیر از استدلال‌های موجود باید دفاع کند و پاسخ‌های قانع‌کننده‌ای نسبت به پرسش‌ها داشته باشد.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه شایعاتی در خصوص برپایی جلسات خصوصی وزیر راه و شهرسازی با برخی از نمایندگان در راستای پس گرفتن امضا وجود دارد، افزود: این موضوع در تمام استیضاح‌ها انجام می‌گیرد و مختص این استیضاح نیست و امکان دارد جلساتی برپا شود.

وی با تاکید دوباره در خصوص اینکه استیضاح وزیر راه تنها به خاطر حادثه ریلی نبوده و در ۱۳ بند است، گفت: استیضاح به دور از هرگونه مسائل سیاسی و به صورت کارشناسی شده برگزار خواهد شد و اجازه ایجاد هیچ‌گونه مشکلی را نخواهیم داد.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جان باختن تعدادی از مردم آذربایجان در فاجعه قطار تبریز و سمنان در ایستگاه هفت خوان سمنان گفت: این حادثه مردم تبریز را متاثر کرد و مردم خواستار پاسخگویی وزیر در این زمینه هستند.

وی بار دیگر تاکید کرد: استیضاح وزیر فقط به خاطر این تصادف نیست بلکه وزیر کارنامه قابل قبولی ندارد و باید نسبت به عملکرد ضعیفش پاسخگو باشد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر