کد خبر: 839147
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۲
رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز مطرح کرد
رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز با بیان اینکه مردم استان آذربایجان‌شرقی بالغ بر یک هزار میلیارد ریال در حوزه سلامت کمک مالی کرده‌اند، گفت: به هیچ وجه اجازه تخلف در حوزه بهداشت و درمان را نداریم.
محمد حسین صومی  در مراسم بهره‌برداری از چند طرح بهداشتی در شهرستان بناب از انتخاب دانشگاه علوم پزشکی تبریز به عنوان دانشگاه برتر از نظر جلب کمک‌های مردمی در کشور خبر داد و اظهار داشت: مردم استان آذربایجان‌شرقی بالغ بر یک هزار میلیارد ریال در حوزه سلامت کمک مالی کرده‌اند که باید از این سرمایه بزرگ صیانت کنیم.

وی با اشاره به اینکه هیچ دولتی به اندازه دولت یازدهم جوابگوی سلامت مردم نبوده است؛ تأکید کرد: به هیچ وجه اجازه تخلف در حوزه بهداشت و درمان را نداریم.

صومی سپس از وجود هماهنگی بین بخش‌های مختلف در شهرستان بناب به عنوان یک ظرفیت مهم در حوزه سلامت این شهرستان نام برد و تصریح کرد: خیرانی که در حوزه سلامت همکاری و مساعدت می‌کنند باید احساس کنند که عوامل درمان در شهرستان در خدمت مراجعان عزیز هستند.

قائم مقام وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در ادامه با درخواست از مردم جهت نظارت دقیق و مستمر به مسائل حوزه بهداشت و درمان خاطرنشان کرد: مردم از ما شفافیت را مطالبه کنند و نباید مردم در بحث درمان به مشکل برخورند و با وجود اینکه ضعف‌های زیادی داریم ولی تلاش ما بر این است که در این حوزه فعال باشیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر