کد خبر: 839144
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۵
مسئول اجرای طرح حافظان قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه شاهین شهر و میمه :
همزمان با سراسر کشور آزمون کتبی پنجمین دوره طرح ملی تربیت حافظان قرآن کریم با شرکت بیش از 1200 قرآن آموز شهرستان شاهین شهر و میمه برگزار شد.

مسئول اجرای طرح حافظان قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه شاهین شهر و میمه از برگزاری آزمون کتبی پنجمین دوره طرح ملی تربیت حافظان قرآن کریم در مصلی نماز جمعه شاهین شهر اظهار داشت : این طرح در لبیک به امر رهبر معظم انقلاب مبنی بر تربیت 10 میلیون حافظ قرآن اجرا می شود که سال گذشته در این شهرستان 1500 نفر قرآن آموز بجز ورودی های مدارس با رویکرد حفظ، معانی، شان نزول، قصه ها، احکام و نکته های اخلاقی برگزار شد.

لیلا سادات صادقی با بیان اینکه آزمون کتبی طرح ملی تربیت حافظان قرآن کریم برای دومین سال متوالی در سطح شهرستان شاهین شهر و میمه برگزار می شود خاطرنشان کرد: این آزمون امروز بر خلاف تصور با استقبال چشمگیر قرآن آموزان با شرکت بیش از یکهزار و 200 نفر در رشته های حفظ جزء 30، جزء یک و 30، جزء یک، دو و 30، جزء سه و 30 و پنج جزء، حفظ کل و حفظ موضوعی 120، 150 و 300 موضوع و جزء های دیگر برگزار شد.

وی به رده سنی شرکت کنندگان اشاره کرد و افزود: شرکت کنندگان از چهار سال به بالا بودند که بیشترین رده سنی شرکت کننده دانش آموزان دختر اول، دوم و سوم ابتدایی و بانوان بودند.

مسئول برگزاری طرح ملی حافظان قرآن کریم در شاهین شهر با بیان اینکه این طرح از اویل خرداد تا اواخر بهمن ماه برگزار می شود تصریح کرد: 42 مربی حافظ قرآن در بیش از 57 کلاس در موسسات قرآنی، مساجد، پایگاه های بسیج، دارالقرآن و مهدهای قرآنی مدارس و منازل تشکیل می شد با روحیه جهادی ابتدا با آموزش روخوانی و روانخوانی و سپس به آموزش حفظ قرآن اقدام می کردند.

وی خاطرنشان کرد: شرکت کنندگان علاوه بر آزمون کتبی در آزمون شفاهی نیز شرکت می کنند که به افرادی که موفق به کسب 70 امتیاز از 100 نمره شوند از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه مدرک رسمی اعطاء می شود.

صادقی از شرکت 120 نفر از بانوان شاغل شهرستان در طرح مجازی حفظ قرآن کریم خبر داد و افزود: شرکت بیمار ضایعه نخاعی در طرح ملی حفظ قرآن شهرستان از برجسته ترین ویژگی برگزاری پنجمین دوره طرح ملی حفظ قرآن کریم در شهرستان بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار