کد خبر: 839143
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۶
شهردار اصفهان:
همت ، پشتکار و حمایت مردم در اندک زمانی باعث شد، پروژه‌های تحول برانگیز در حوزه مدیریت شهری رخ دهد به طوری که در بسیاری از شهرهای کشوراصفهان الگو شده است.

شهردار اصفهان پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان ضمن تشکر از حماسه‌آفرینی مردم در راهپیمایی 22 بهمن ، اظهار کرد: همه جهان اذعان دارند مردمی که در دفاع مقدس مدیریت جنگ را به عهده گرفتند و تا به حال تجربه جنگ نداشتند توانستند با ابزارهای ساده، شهید خرازی‌ها و همت‌ها و کاظمی‌ها را تربیت کنند و همین مردم هستند که امروز موشک‌های دوربرد می‌سازند و سلول‌های بنیادین ایجاد می‌کنند و جهان را در مقابل انرژی هسته‌ای خود به کرنش وادار می‌کنند.

مهدی جمالی نژاد با اشاره به اینکه اکنون در مدیریت شهری نیز همین تفکر جهادی حاکم است، افزود: به دلیل همین نظام اعتقادی با وجود بیکاری و رکود صنایع که پیشرفت را در خیلی از موارد فلج کرده است، نقطه به نقطه شهر تبدیل به کارگاه‌های عمرانی شده است.

وی تأکید کرد: با همت و پشتکار و حمایت مردم در اندک زمانی شاهد پروژه‌های تحول برانگیز در شهر هستیم که انقلابی در حوزه مدیریت شهری رخ داده به طوری که در بسیاری از شهرهای کشور الگو شده است.

جمالی نژاد یادآور شد: همان کسانی که دیروز فاو را گرفتند و خرمشهر را آزاد کردند امروز عنان مدیریت شهری را به دست گرفته‌اند، بسیاری از مدیران شهری از جانبازان بالای 50 درصد هستند که صحنه‌های تاریخی دفاع مقدس را رقم زدند.

وی با اشاره به اینکه در پروژه‌های عمرانی شهر انقلابی صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: با وجود اینکه ساخت و سازها به دلیل شرایط اقتصادی کاهش یافته ولی شهرداری هر هفته یک افتتاح را در سطح شهر رقم زده است.

شهردار اصفهان تصریح کرد: نهضت آسفالت خیابان‌های شهر، بهره‌برداری از هزار و 850 پروژه کوچک و بزرگ، افتتاح مرکز همایش‌های امام خامنه‌ای در نیمه اول سال آینده، و بهره‌برداری از بزرگ‌ترین پروژه نمایشگاه بین‌المللی اصفهان در سال 96 بخشی از اقدامات شهرداری است.

جمالی نژاد ادامه داد: راه‌اندازی چندین تقاطع غیر هم‌سطح، رینگ سوم ترافیکی اصفهان، بزرگ‌ترین بازار گل و گیاه و بازار خشکبار در اصفهان، بهره‌برداری از فازهای دیگر مترو که آرزوی 50 ساله مردم اصفهان بوده، بهره‌برداری از پارک بزرگ شهر در شرق اصفهان و افتتاح شهرک سلامت بخش دیگری از خدمات شهرداری در سال آینده خواهد بود.

وی بیان کرد: با وجود مشکلاتی که در تأمین منابع آبی با آن مواجه بودیم ولی فضای سبز شهر را حفظ کردیم و با کاشت 530 هزار درخت، انقلابی را در فضای سبز اصفهان به وجود آوردیم.

شهردار اصفهان به نوسازی محلات و مناطق شهری هم اشاره کرد و گفت: طرح پمپ‌بنزین‌های کوچکی که در سطح شهر احداث کردیم در شهرهای دیگر کشور به عنوان الگو مورد استفاده قرار گرفت.

جمالی نژاد یادآور شد: با وجود شرایط سخت اقتصادی که قیمت هر دستگاه اتوبوس را به 500 میلیون تومان رسانده بود، توانستیم 700 دستگاه اتوبوس جدید را به ناوگان حمل و نقل عمومی اضافه کنیم.

وی با اشاره به اینکه رویکرد جهادی در شهرداری اصفهان همچنان در جریان است، تأکید کرد: در یک سال اخیر 3 هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری خارجی در اصفهان صورت گرفته است که نسبت به ده سال اخیر رشدی 3 برابری داشته است.

شهردار اصفهان به ساخت ده‌ها فرهنگسرا و ورزشگاه با حضور پررنگ مردم هم اشاره کرد و گفت: اقدامات شهرداری تنها در زمینه‌های سخت‌افزاری و عمرانی نبوده است بلکه در حوزه فرهنگ، راه‌اندازی خانه‌های سلامت، رصدخانه فرهنگی اجتماعی و حمایت از اقشار آسیب‌پذیر را داشته‌ایم.

جمالی نژاد در پایان خاطرنشان کرد: هنوز خون خرازی‌ها و کاظمی‌ها در جوانان مدیر شهر در جریان است که با همت مردم و مدیران شهری می‌توان در آینده شاهد توسعه پایدار شهر اصفهان بود.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار