کد خبر: 839142
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۶
امام جمعه اصفهان:
بايد تدبير بشود تا مشكلات مردم برطرف شود، مردم براي اسلام و براي دين به صحنه آمده اند و اين دليل بر اين نيست كه از مسؤولان راضي هستند.

امام جمعه اصفهان در خطبههاي اين هفته نماز جمعه اصفهان كه در مصلاي امام خمینی(ره) برگزار شد، اظهارداشت: رهبر معظم انقلاب از مردم به خاطر حضور در راهپيماي  22بهمن امسال که نسبت به سالهاي گذشته بسيار متفاوت بود تشكر كردند ، رهبر انقلاب فرمودندكه بنده زبانم قاصر است از اينكه از ملت تشكر كنم،‌ اين مردم هستند كه مقابل دشمن ميايستد و حرف خود را ميزنند و مردم اين حضور مردمي را به حساب گلايه نداشتن از فعاليت آنان نگذارند، مردم از مسؤولان گلهمندند.

آيتالله سيديوسف طباطبايينژاد بیان نمود : رهبر انقلاب فرمودند كه ما در پايان سال اقتصاد مقاومتي، اقدام و عمل قرار داريم و مسؤولان بايد نشان دهند براي اقدام و عمل چه كردهاند، نگويند بايد چنين بشود، بگويند چنين شد، نميشود گلايههاي مردم را ناديده گرفت.

عضو مجلس خبرگان افزود: براي رفع مشكلات مردم كار محسوسي انجام نشده است، كارهاي بسياري در اصفهان ميتواند انجام شود ولي بايد تدبير بشود تا مشكلات مردم برطرف شود، مردم براي اسلام و براي دين به صحنه آمده اند و اين دليل بر اين نيست كه از مسؤولان راضي هستند براي رفع مشكلات مردم،مسئولین باید گامهای اساس بردارند

وي با اشاره به طرح بحث آشتي ملي از سوي برخي, خاطرنشان كرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند اين حرف آشتي ملي چيست؟ منظور آنها اين بوده كه با اهل فتنه هم آشتي بكنيم و برخي هم اين فكر را دارند كه ما بايد با همه خوب باشيم و اين غلط است كه اين فكر را بكنيم كه ما با همه ميتوانيم خوب باشيم، نميشود با همه خوب بود اگر انسان هدفي دارد در مقابل كسي كه جلوي هدفش ايستاده نميتواند خوب باشد.

آيتالله طباطبايينژاد با بيان اينكه ما انقلاب كرديم و دين داريم و فداي انقلاب ميشويم و آن وقت بياييم با كسي كه عليه انقلاب است خوب باشيم، ابراز كرد: در اين راهپيمايي از انواع قوميتها و زبانها آمدند و ما با آنها قهر نيستيم و با دشمن قهر هستيم، با آناني كه در روز عاشورا احترام نگذاشتند و يك بسيجي را  لخت كردند و زدندش بايد خوب باشيم؟ با شمر هم بايد خوب بود؟ براي آشتي ملي؟ اين حرفهاي اشتباه است، نميشود كه با همه خوب بود.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر