کد خبر: 839141
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۹
تور جهاني واليبال ساحلي کيش به روز پاياني رسيد
تور واليبال جهاني ساحلي کيش در حالي امروز قهرمانش را مي‌شناسد که چهار تيم کشورمان نتوانستند به جمع 16 تيم برتر اين رقابت‌ها صعود کنند و با شکست در اولين بازي، از دور رقابت‌ها کنار رفتند.
مانی سعیدی
کيش در شرايطي اين روزها ميزبان دومين دوره تور جهاني واليبال ساحلي است که بارش باران و باد، اين مسابقات را تحت‌الشعاع قرار داده و سبب شده تا برخي مسابقات حتي در شرايط توفاني برگزار شود. پنج‌شنبه بود که چهار نماينده ايران در مرحله يک‌شانزدهم نهايي به مصاف حريفانشان رفتند. پراميد‌ترين تيم کشورمان در رقابت‌هاي تور جهاني، تيم رحمان رئوفي و بهمن سالمي بود که با قرار گرفتن در رده 108، بهترين تيم ايران در رنکينگ جهاني است، تيم ايران متشکل از رئوفي و سالمي در اولين مسابقه به مصاف تيم استراليا (دورانت و شوبرت) رفت. بازيکنان ايران در اين مسابقه با وجود نمايش ديدني که مقابل حريف خود داشتن، نتيجه را دوبر يک واگذار کردند و از رسيدن به جمع 16 تيم برتر مسابقات بازماندند. پس از اين مسابقه رحمان رئوفي باد را عامل شکست عنوان کرد و گفت: «بازي از دستمان در نرفت و بهتر است بگوييم که وزش باد در اين مسابقه روي کار ما تأثير گذاشت. باد در اين مسابقه مهمان ناخوانده ما بود. در مجموع بازي سختي بود و شرمنده مردم شديم.» بهمن سالمي هم گفت: «بايد بيشتر دقت مي‌کرديم. نبايد فراموش کنيم که استراليا قهرمان آسيا و اقيانوسيه است و تجربه المپيک دارند و ما با تيم سرسختي مواجه بوديم.»

ديگر نماينده تيم ايران(سلاق / ميرزاعلي) مقابل فرانسه تن به شکست دو بر صفر داد و حذف شد. تيم ايران (اميري/ صادقي) هم مقابل تيم روسيه (استويانوفسکي/ يارزوتکين) به ميدان رفت و با حساب دو بر صفر تن به شکست داد و از گردونه رقابت‌ها خارج شد. چهارمين نماينده ايران (پورعسگري/وکيلي) هم مقابل آلمان (شومن/تول) به ميدان رفت. در اين ديدار آلمان دو بر يک به پيروزي رسيد تا با حذف هر چهار نماينده کشورمان، پرونده تيم‌ها ايراني در تور جهاني واليبال ساحلي کيش بسته شود.
پس از حذف نمايندگان کشورمان، ديروز رقابت‌هاي مرحله يک‌هشتم نهايي و يک‌چهارم نهايي پيگيري شد و در نهايت تيم‌هاي لهستان، روسيه(دو تيم) و آلمان به نيمه‌نهايي راه پيدا کردند تا امروز با برگزاري رقابت‌هاي نيمه‌نهايي و فينال، چهره قهرمان دومين دوره تور جهاني واليبال ساحلي کيش مشخص شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار