کد خبر: 839136
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۰
سارقان مسلحی كه با تيراندازي به سوي اتوبوس مسافربري در مسير ايرانشهر به بندرعباس يكي از مسافران را به قتل رسانده بودند، بازداشت شدند.
به گزارش خبرنگار ما، سردار حسين رحيمي، فرمانده انتظامي استان سيستان و بلوچستان گفت: شامگاه پنج‌شنبه بود كه در 20 كيلومتري منطقه بزمان، اتوبوس مسافربري كه از شهرستان ايرانشهر راهي بندرعباس بود توقف كرد. لحظاتي بعد يك مرد افغان به عنوان مسافر سوار شد و اتوبوس شروع به حركت كرد. وي ادامه داد: خودرو هنوز مسافت زيادي را طي نكرده بود كه ناگهان چند موتورسوار شروع به تيراندازي به طرف اتوبوس كردند. در جريان اين تيراندازي‌ها بود كه مسافرافغان هدف شليك گلوله قرار گرفت و كشته شد. بعد از وقوع حادثه تيم‌هاي پليس در محل حاضر شده و در اين باره تحقيق كردند. وي افزود: مأموران پليس خيلي زود هويت موتورسواران را كه پنج نفر بودند شناسايي و بامداد ديروز آنها را يك به يك در مخفيگاه‌هايشان بازداشت كردند. از مخفيگاه متهمان يك قبضه سلاح جنگي و چهار دستگاه موتورسيكلت مسروقه و دو دستگاه خودرو كشف شد.
سردار رحيمي گفت: در بررسي‌هاي پليس معلوم شد كه يكي از متهمان بازداشت شده به اتهام معاونت در قتل و حمل مواد مخدر تحت تعقيب پليس بود. وي گفت: بررسي‌هاي بيشتر درباره انگيزه حمله به اتوبوس در جريان است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار