کد خبر: 839082
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۷
مهدی طارمی

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ اظهار کرد مهاجم پرسپولیس بر اساس قوانین کنفدراسیون فوتبال آسیا دوران محرومیت خود را طی کرده است.

به گزارش ایسنا به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: مهاجم پرسپولیس محرومیت خود در لیگ قهرمانان آسیا را بر اساس قوانین کنفدراسیون پشت‌سر گذاشته است و مدارک مربوط به این امر برای صدور مجوز بازی برابر الهلال، برای کنفدراسیون ارسال شده است.

سعید فتاحی در این باره افزود: در پی استعلامی که از سوی روابط عمومی باشگاه و از طریق روابط بین الملل فدراسیون فوتبال از AFC صورت گرفت و با توجه به وضعیت اعلام شده برای مهدی طارمی، اقدامات اداری و حقوقی لازم بلافاصله با همکاری باشگاه، سازمان لیگ و روابط بین الملل فدراسیون انجام شد.

وی ادامه داد: به این منظور مدارک لازم از جمله ترجمه چک لیست اولین بازی پرسپولیس پس از آن دیدار آسیایی در لیگ برتر که برابر پدیده مشهد بود و مهدی طارمی از حضور در آن محروم بود، بخشی از قوانین کنفدراسیون و لیگ قهرمانان آسیا که بر اساس آن بازیکن باید در صورت عدم ادامه حضور تیم در مسابقات، محرومیت خود را در اولین مسابقه رسمی داخلی متحمل شود و نامه‌ای در توضیح این موارد برای کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال شد.

فتاحی خاطر نشان کرد: بازیکن محرومیت خود را بر اساس قوانین وقت مسابقات که از سوی کنفدراسیون تعیین شده بود پشت‌سر گذاشته است و به این ترتیب مهاجم پرسپولیس نباید برای همراهی تیمش در بازی با الهلال مشکلی داشته باشد. مدارک ارسال شده و منتظر جواب رسمی AFC هستیم و طبعاً با توجه به این موارد نباید مشکلی برای بازی طارمی وجود داشته باشد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار