کد خبر: 839056
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۹
معاون هماهنگ کننده نزاجا:
معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: دشمنان با به راه انداختن جنگ های نیابتی سعی در تضعیف محور مقاومت و ایران اسلامی دارند.
 امیر سرتیپ علی جهانشاهی پنجشنبه در آیین تکریم و معارفه فرماندهان پیشین و کنونی قرارگاه عملیاتی لشکر 58 تکاور ذوالفقار در شاهرود، با بیان اینکه هدف اصلی دشمنان از به راه انداختن جنگ در کشورهای منطقه، رسیدن به ایران است، افزود: به تعبیر مقام معظم رهبری اگر مدافعان حرم نبودند، الان باید در داخل کشور با داعش می جنگیدیم.
وی با تاکید بر این که هم اکنون دشمنان با انواع جنگ های سخت و نرم در تلاش هستند نظام اسلامی را ضعیف کنند، گفت: با این حال به لطف خدا و در این دنیای پرآشوب و پرتلاطم کنونی، این مقام معظم رهبری است که در اوج قدرت و صلابت سکان انقلاب اسلامی را در اختیار داشته و به خوبی هدایت می کنند.
معاون هماهنگ کننده نزاجا اضافه کرد: غربی ها به اقتدار رهبر معظم انقلاب اعتراف می کنند چرا که علم ایشان در همه حوزه های فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، دینی و حتی نظامی باعث تعجب همه دشمنان شده است.
جهانشاهی ادامه داد: در موقعی که همه کشورهای جهان تلاش می کنند ایران نا امن و بی ثبات باشد، رهبری به گونه ای عمل کردند که این کشور با ثبات ترین و امن ترین کشور در منطقه و حتی جهان است.
وی داشتن غیرت ایرانی و انسجام را یکی از ویژگی های نیروهای نظامی دانست و گفت: نیروهای مسلح ایران اسلامی در جهان بی نظیر هستند و باید به عنوان یک سرباز ولایت برای آمادگی رزمی و اقتدار ایران تلاش کرد تا مشت محکمی برای دشمنان این سرزمین باشد.
معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران همچنین با اشاره به موقعیت سیاسی- جغرافیایی ویژه ایران در منطقه، یادآور شد: ایران پل ارتباطی سه قاره اروپا، آسیا و افریقا است و در مسیر منابع ذخیره انرژی جهان قرار دارد.
جهانشاهی طول مرزهای جمهوری اسلامی ایران را هشت هزار و 800 کیلومتر عنوان کرد و افزود: کشوری با این مرزهای طولانی، وسعت زیاد و داشتن 15 همسایه موقعیت خاصی دارد.
وی بیان کرد: برخی از کشورهای همسایه ما محل تشکیل گروه های تروریستی و تکفیری بوده و برخی نیز به دلیل نفوذ بیگانگان و در راس آن ها رژیم صهیونیستی به کانون بحران برای ایران اسلامی تبدیل شده اند.
جهانشاهی با تاکید بر این که هر کدام از همسایگان ایران تهدید و یا واسطه ای برای تضعیف این کشور هستند، افزود: کشورهای عرب حوزه خلیج فارس به سرکردگی عربستان صعودی که خود مهره استکبار جهانی است، در دوران دفاع مقدس میلیاردها دلار به عراق کمک کردند.
وی با بیان اینکه کشیده شدن جنگ توسط صدام به خلیج فارس بهانه ای برای حضور استکبار جهانی در این منطقه شد، تاکید کرد:آن ها به بهانه این که خلیج فارس که محل عبور انرژی جهان است ناامن شده، در این نقطه حضور یافتند.
آیین تکریم و معارفه فرماندهان پیشین و کنونی قرارگاه عملیاتی لشکر 58 تکاور ذوالفقار، پنجشنبه با حضور مسوولان نظامی، انتظامی، قضایی و اجرایی استان سمنان و شهرستان شاهرود برگزار شد.
در این آیین از زحمات چند ساله امیر سرتیپ مجید زارع قدردانی شد و امیر سرتیپ رضا فخرآبادی به عنوان فرمانده جدید این قرارگاه معرفی شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر