کد خبر: 839033
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۱
نماینده یونیسف در ایران از بررسی زمینه ها و ظرفیت های اصفهان به عنوان شهر دوستدار کودک و فراهم شدن زمینه های اجرایی آن برای نخستین بار در ایران خبر داد.

ویل پارکس گفت: بررسی زمینه ها و ظرفیت های اصفهان به عنوان شهر دوستدار کودک از موضوعات جلسه با شهردار اصفهان بود که قرار شد زمینه های اجرایی آن برای نخستین بار در ایران در اصفهان انجام شود.

نماینده یونیسف در ایران تاکید کرد: با بازدید از شهر اصفهان توصیه های لازم برای بهتر شدن تلاش های شهرداری به منظور ارائه برنامه های بهتر برای کودکان ارائه می شود.

وی افزود: کمک های یونیسف در زمینه شهر دوستدار کودک بیشتر در زمینه کمک های فنی و تکنیکی است که به طور مثال در اختیار قرار دادن جدیدترین کتاب ها می تواند از آن جمله باشد.

پارکس تاکید کرد: اصفهان در زمینه شهر دوستدار کودک ظرفیت های لازم برای رهبری شهرهای دیگر کشور و حتی جهان را داراست که می تواند شهرهای دیگر را نیز به دنبال خود بکشد.

احمد آزرم نیا معاون امور بین الملل مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل وزارت کشور نيز در اين خصوص گفت: تصمیم وزارت کشور این است که اصفهان را به عنوان پایلوت شهر دوستدار کودک در کشور شناخته و اقدامات صورت گرفته در این شهر را به دیگر شهرهای کشور تسری دهد.

وی با بیان اینکه وزارت کشور همکاری طولانی و بسیار زیادی را با مجموعه یونیسف داشته، ادامه داد: سند پروژه همكاري با مجموعه یونیسف در حوزه های مربوط به آموزش کودکان در زمان مدیریت بحران، کاهش تصادفات کودکان در جاده ها و ايجاد فضاهاي دوستدار مادر و كودك امضا شده تا همکاری های خود را در این زمینه ها گسترش دهیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار