کد خبر: 839004
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۷
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری استان اردبیل:
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری وصنایع دستی استان اردبیل گفت: ستاد اجرایی خدمات سفر در قالب ١٠ کمیته اجرایی آماده ارایه خدمات نوروزی به مسافران وگردشگران داخلی وخارجی است.
به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، قادر تقی زاده در جلسه ستاد خدمات سفر استان اظهار کرد: اجرای مراسم سنتی وآیینی در نگارخانه ختایی، برپایی سفره‌های نوروزی در هفت نقطه‌شهر، برگزاری مراسم تحویل سال، آماده‌سازی چادر های نماز در سطح شهرها ، نصب تابلوهای راهنمایی مسافران، استقرار گروههای امداد ونجات از جمله برنامه های این ستاد در نوروز امسال می باشد.

وی از تهیه نقشه گردشگری استان اردبیل خبرداد وگفت: این نقشه در ٢١ مورد تهیه شده و در پایانه ها ، فرودگاه و مناطق گردشگری به مسافران ارایه خواهد شد.

تقی زاده با اشاره به پخش فیلم گردشگری در پایانه مرزی بیله سوار، فرودگاه و پایانه های اردبیل افزود: فیلم گردشگری به زبان آذری، فارسی وانگلیسی تهیه شده ودر این مکان ها در ایام نوروز پخش خواهد شد.

معاون گردشگری ،اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری وصنایع دستی استان اردبیل در خصوص تامین اسکان برای مسافران نوروزی گفت: هتل‌ها ،مسافرخانه و مراکز اقامتی آماده پذیرش مسافران نوروزی در استان هستند.

تقی زاده با اشاره به انتخاب سه شهر برتر گردشگری در کشور افزود: مراکز استان ها و شهرها گزارش عملکرد را مدون کنند و تلاش بر این است تا با عملکرد مناسب از استان اردبیل هم یک شهر بعنوان شهر برتر گردشگری انتخاب شود.

وی بیان کرد:استان اردبیل به لحاظ گردشگری قابلیت‌های زیادی دارد و سالانه هزاران گردشگر داخلی وخارجی از نقاط گردشگری آن دیدن می کنند.

تقی‌زاده تصریح کرد: استان اردبیل با داشتن جاذبه‌های کم نظیر طبیعی و تاریخی همه ساله در عید نوروز پذیرای هزاران گردشگر داخلی وخارجی می باشد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر