کد خبر: 839001
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۸
رئیس صنعت و معدن اردبیل:
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: با برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات انجام شده در حال حاضر طرح نظارتی ویژه نوروز ۹۶ در استان اردبیل اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، سید حامد عاملی در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: با توجه به این‌که هم‌اکنون به ایام سال جدید نزدیک می‌شویم طرح نظارتی ویژه نوروز 96 در استان اردبیل با هدف برطرف کردن مطالبات و خواسته‌های مردم اجرا می‌شود و در این زمینه نیازمند حمایت و همکاری مسئولان و دستگاههای مربوطه هستیم.

وی افزود: هدف از اجرای این طرح نظارت و بازرسی در سطح استان و به صورت مستمر است که برای جلوگیری از افزایش قیمتها به ویژه در آخرین روزهای زمستان در نظر گرفته شده است، چرا که در این ایام متقاضیان همیشه مطالبات بیشتری نسبت به سایر ایام دارند و به همین دلیل نباید اجازه دهیم که این فرصت به دست برخی سودجویان و منفعت‌طلبان بیفتد و از این ایام به منعت خود استفاده کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: یکی دیگر از اهدافی که از اجرای این طرح در نظر داریم در رابطه با خدمات ارائه شده برای سفرهای زیارتی و سیاحتی است و در این زمینه استمرار نظارت و بازرسی‌ها می‌تواند ما را در رسیدن به اهداف مورد نظرمان رهنمون شود.

عاملی بیان کرد: این طرح که توسط سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان وزارت متبوع ابلاغ شده، همزمان با سطح کشور از یک اسفند ماه تا 31 فروردین سال آینده در استان اردبیل اجرا خواهد شد و در حال حاضر تمامی تمهیدات لازم در این زمینه اندیشیده شده است.

وی تصریح کرد: از عموم مردم درخواست داریم که در صورت مشاهده هرگونه تخلف موضوع را از طریق سامانه 124 اطلاع‌رسانی کنند تا رسیدگی‌ها و بررسی‌های لازم در اسرع وقت انجام شده و با متخلفان برخورد قانونی شود تا این موضوع عبرتی برای سودجویان باشد و شاهد کاهش تخلفات در سطح استان باشیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر