کد خبر: 838995
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۵
نخست‌وزیر عراق حیدر العبادی در دیدار با فرماندهان و رهبران الحشد الشعبی، با حمایت کامل از این نهاد، بر وحدت مردم و نیروهای عراقی تأکید کرد.
فارس: حیدر العبادی نخست‌وزیر و فرمانده کل نیروهای عراقی شب گذشته در جریان نشستی با حضور فرماندهان و رهبران گروه‌های مختلف الحشد الشعبی، تأکید کرد که الحشد الشعبی فداکاری‌های بسیاری برای عراق انجام داده و اجازه نمی‌دهیم کسی به آن توهین کند.  
 
 به نوشته پایگاه خبری شبکه السومریه، شب گذشته (چهارشنبه) نخست وزیر عراق برای بررسی قانون و مسائل اداری و دیوانی الحشد الشعبی با رهبران این نهاد در بغداد به جلسه نشست.
 
طبق بیانیه صادره از دفتر نخست‌وزیر عراق، العبادی در این دیدار گفت: فداکاری‌های بزرگی که فرزندانمان در الحشد و باقی تشکیلات نظامی و امنیتی انجام دادند موجب آزادی مناطق مختلف شده است و باید ادای حق و حقوق آن‌ها را تضمین کرد.
 
او افزود: ما در مراحل پایانی شکست داعش هستیم و هر اندازه به پیروزی نهایی نزدیک می‌شویم، سخنان فرقه‌گرا و تفرقه‌انگیز بیشتر می‌شود. این گونه سخنان نباید در میان ما جایی داشته باشد و ما اکنون ثابت کرده‌ایم که در یک صف واحد علیه گروهک تروریستی داعش هستیم.
 
فرمانده کل نیروهای عراقی در ادامه گفت: الحشد  باید نماینده تمامی مردم عراق باشد و ما اجازه نمی‌دهیم که به الحشد و رزمندگان قهرمانش توهین شود.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۵۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۳۰
0
0
الحشدالشعبي ناجي عراق از دست داعش ووهابيت است وهمچنين حافظ تماميت عرضي عراق خواهد بود ال سعود اولين مخالف اين ارتش مرمي است بدليل جلوگيري اينكه الحشد از ورود نفوذي هاش وداعش به عراق جلوگيري نموده است
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار