کد خبر: 838988
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۹
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی عنوان کرد:
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه تولید باید اولین مولفه رشته های هنری در دانشگاه باشد گفت: رشته های هنری در دانشگاه باید به سمت تولید روی بیاورند تا بتوانند در جامعه اثرگذار باشند.

دکتر محمد محمدپور در افتتاح نمایشگاه عکس "شور انقلاب" یادآور شد: امیدواریم این نمایشگاه راه آغازی باشد برای دانشجویان این مرکز آموزشی تا ذوق هنری خود را به مرحله تولید برسانند.

وی ادامه داد: ریاست این مجموعه آموزشی در هموارسازی مسیر تولید آثار هنری تلاش می کنند و انتظار داریم شاهد تولید آثار هنری در همه رشته های در حال تدریس در این دانشگاه باشیم.

وی ادامه داد: یک مرکز آموزشی زمانی میتواند  به رسالت خود عمل کند که تولیدات هنری جزو برنامه های روزمره دانشگاه بوده و خوراک فرهنگی جامعه را تامین کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی، آثار ارائه شده در نمایشگاه عکس شور انقلاب را تاثیرگذار ارزیابی کرده و این عکس ها نشانه وحدت ملی عنوان کرد.

دکتر محمدپور در پایان ابراز امیدواری کرد این حرکت فرهنگی برای مرکز علمی- کاربردی فرهنگ و هنر آذربایجان گام آغازین بوده و در سایر رشته های هنری این مجموعه نیز شاهد حرکت های فرهنگی اینچنین باشیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر