کد خبر: 838977
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۹
سردار غيب‌پرور:
رئيس سازمان بسيج مستضعفين عنوان كرد كه نبايد با دانشجويان انقلابي براي ابراز حرف حق برخورد شود، در اين صورت با همه وجود از آنها دفاع خواهم كرد.
سردار غيب‌پرور در دومين كنگره همفكري آينده‌سازان انقلاب اسلامي اظهار داشت: دفاع حضرت فاطمه (س) ظاهرش دفاع از يك خانه گلي و محقر بود ولي در معنا دفاع از يك حريم الهي بود. اگر جايگاه امامت و ولايت در يك جامعه رو به فراموشي سپرده شود، همان مي‌شود كه 25 سال امام علي(ع) خانه‌نشين شدند و در ادامه سر بريدن امام حسين در روز عاشورا نتيجه بي‌بصيرتي مردم در دوران امام علي (ع) بود. الگو‌گيري از حضرت فاطمه (س) در بحث ولايت‌پذيري منتج به تداوم انقلاب در نظام جمهوري اسلامي است.

رئيس سازمان بسيج مستضعفين با اشاره به اينكه امام راحل انقلابي را رهبري فرمودند كه تمام فرمول‌هاي جهاني را بر هم زد، ادامه داد: اگر يك ملت دچار بحران هويت شود، مردم آن جامعه سرزندگي خود را دست مي‌دهند و ديگر اثري نخواهند داشت. وي خطاب به دانش‌آموزان گفت: شما ‌بايد هويت ملي و ديني خود را با تمام وجود باور و آن را حفظ كنيد. سردار غيب‌پرور با اشاره به فرمايشات رهبر معظم انقلاب مبني بر دادن فرصت كارهاي انقلابي به دانش‌آموزان افزود: مسئولان محترم آموزش و پرورش بايد پاسخ دهند كه در اين خصوص چه اقداماتي انجام داده‌اند و چه زمينه‌هايي براي تحقق فعاليت‌هاي انقلابي دانش‌آموزان ايجاد شده است.

وي با تأكيد بر اينكه دانش‌آموزان بسيجي بايد جزو شاداب‌ترين و مؤدب‌ترين دانش‌آموزان مدارس باشند، افزود: فضاي مجازي و به ويژه شبكه‌هاي اجتماعي كه از منظر ادب، بيان و اخلاق وضعيت نامناسبي يافته است، ضرورت تأثيرگذاري دانش‌آموزان و جوانان انقلابي را براي اصلاح اين محيط دو چندان كرده است. رئيس سازمان بسيج ادامه داد: حاكميت از نوع ديني بر جامعه چيزي است كه دشمن برنمي‌تابد و از هر ابزاري براي مقابله با آن استفاده مي‌كنند؛ يك روز جنگ سياسي، يك روز جنگ اقتصادي و يك روز جنگ نرم. دشمن در برهه كنوني دو روش را در مقابله با ما در پيش گرفته است: اول اينكه جنگ را خانگي و همزمان جنگ فرهنگي را دنبال كند. اگر در جامعه‌اي ايراني - اسلامي دين را از مردم بگيرند، آن موقع حتماً روز پيروزي امريكا و روز تسلط شيطان است.

سردار غيب‌پرور در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به اينكه قطعاً آينده متعلق به جوانان انقلابي است، تصريح كرد: اگر متوجه شويم با دانشجويان انقلابي به خاطر ابراز يك حرف حق برخورد كردند و آنها را به كميته انضباطي فرا خوانده‌اند، به طور مسلم با تمام وجود از آنها دفاع خواهم كرد. وي در ادامه افزود: دانشگاه‌ها از مراكز بسيار محترمند و اگر كسي حرف خلاف حقي بزند با مكانيسم‌هاي موجود ‌بايد با آن برخورد شود اما اگر يك دانشجويي حرف حقي مي‌زند چرا بايد به كميته انضباطي فرا خوانده شود. سردار غيب‌پرور در پايان با تأكيد بر اينكه ما انقلابي بودنمان را از امام راحل (ره) ياد گرفته‌ايم، گفت: اين انقلاب الگو و سرآمد همه حركت‌هاي انقلابي است و همه آزادگان جهان به اين انقلاب به عنوان مدينه فاضله نگاه مي‌كنند، لذا بايد براي اعتلاي آن با تأسي از رهبر فرزانه انقلاب ايستادگي كرد و به جوانان انقلابي ميدان داد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار