کد خبر: 838950
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۸
در انتخابات رياست جمهوري سال ۹۶ هر كانديدا چهار برنامه گفت‌وگومحور دارد و سه مناظره نيز پيش‌بيني شده است.
مجيد شعبانپور رئيس مركز توليد و فني سيما درباره برنامه‌هاي مناظره‌اي و انتخاباتي صداوسيما گفت: در انتخابات پيش رو علاوه بر توليد برنامه‌هاي تحليلي، تبييني و تهييجي بخشي از برنامه‌ها همچون انتخابات‌هاي گذشته به تبليغات كانديداهاي رياست جمهوري اختصاص خواهد داشت.
وي ادامه داد: بر اساس مصوبه ستاد انتخابات رسانه ملي هر يك از نامزدهاي اين دوره در چهار برنامه گفت‌وگومحور حضور پيدا مي‌كنند. اين برنامه‌ها شامل ۳۰ دقيقه گفت‌وگو با دوربين و سه برنامه ۶۰ دقيقه‌اي گفت‌وگو با جوانان، پاسخ به سؤالات فرهنگي، اقتصادي و اجتماعي و گفت‌وگو با ايرانيان خارج از كشور هستند. رئيس مركز توليد و فني سيما پخش مناظره انتخاباتي ميان نامزدها را از جذاب‌ترين برنامه‌هاي مخاطبان در طول انتخابات‌هاي گذشته دانست و اضافه كرد: پخش سه مناظره ۱۸۰ دقيقه‌اي در اين دوره از انتخابات پيش‌بيني شده است. پيش‌بيني مي‌شود در طول انتخابات مناظره‌ها از مهم‌ترين و پربيننده‌ترين برنامه‌هاي تلويزيوني باشند.

وي در پايان بيان كرد: طرح مناظره انتخابات سال ۹۲ بعد از بررسي مناظره‌هاي روز دنيا به لحاظ فرم انتخاب شد و هشت نامزد در مقابل هم قرار گرفتند و برنامه‌هاي يكديگر را نقد كردند. اين دوره نيز فرم مناظره به شيوه انتخابات گذشته با برخي تغييرات اجمالي همراه است. اتودهاي بسياري براي دكور اين برنامه‌ها زده شده كه پس از تأييد، ساخته و در مناظره‌ها و گفت‌وگوها استفاده مي‌شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار