کد خبر: 838944
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۷
رئيس سازمان بسيج دانش‌آموزي:
رئيس سازمان بسيج دانش‌آموزي از اعزام 430هزار دانش‌آموز به اردوهاي را هيان نور خبر داد.
سرهنگ علي صابرماهاني، رئيس سازمان بسيج دانش‌آموزي در كنگره همفكري آ‌ينده‌سازان انقلاب اسلامي بسيج دانش‌آموزي كه در ساختمان قديم مجلس شوراي اسلامي برگزار شد، اظهار داشت: از 10 مهر‌ماه سال جاري تاكنون بيش از 50 ميليارد تومان صرف اردوهاي راهيان نور شده است و بيش از 430 هزار دانش‌آموز به اين مناطق اعزام شده‌اند.
وي افزود: وزير آموزش و پرورش در جلسه‌اي عنوان كرد دانش‌آموزان را در راهيان نور به صورت مستقيم درگير كنيم تا آنها در قالب شعر و داستان و فعاليت‌هاي ديگر مشاركت داشته باشند.
رئيس سازمان بسيج دانش‌آموزي از قرار گرفتن بودجه راهيان نور در بودجه دولت و آموزش و پرورش در سال آينده خبر داد.

حميدرضا حاجي‌بابايي، وزير اسبق آموزش و پرورش در اين مراسم با بيان اينكه بيش از 200 هزار شهيد تقديم نظام اسلامي كرده‌ايم و هنوز نيز شهيد مي‌دهيم، يادآور شد: امروز در دنيا توانسته‌ايم اسلام ناب را ارائه كرده و موفق باشيم.
وي با بيان اينكه انقلاب آمد تا اسلام و اهل بيت(ع) را معرفي كند، يادآور شد: اشكالي كه وجود دارد، اين است كه برخي رفتارها با رفتارهاي امام راحل و رهبر معظم انقلاب فاصله گرفته است كه نمونه آن اشرافي‌گري است. حاجي‌بابايي عنوان كرد: برخي وجود دارند كه مي‌گويند ما تافته جدابافته هستيم و حقوق چند ده ميليوني مي‌گيرند و مي‌گويند اين حق ماست در حالي كه اينها، انحرافات از انقلاب است.
وي افزود: انقلاب اسلامي چشمه زلالي است كه به سرعت جلو مي‌رود و نشان آن شهداي مختلفي هستند كه در سوريه به شهادت رسيده‌اند.
 وزير اسبق آموزش و پرورش خطاب به دانش‌آموزان بسيجي تأكيد كرد: شماها شجاعانه مانند جوانان دوره دفاع مقدس سخنراني مي‌كنيد كه اين نشان‌دهنده زنده بودن انقلاب اسلامي است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار