کد خبر: 838936
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۶
مرحله يك‌هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا
دور رفت مرحله يك‌هشتم نهايي رقابت‌هاي ليگ قهرمانان اروپا با نتيجه باور نكردني و دور از انتظار پاري‌سن‌ژرمن مقابل بارسلوناي مدعي آغاز شد.
حامد قهرمانی
دور رفت مرحله يك‌هشتم نهايي رقابت‌هاي ليگ قهرمانان اروپا با نتيجه باور نكردني و دور از انتظار پاري‌سن‌ژرمن مقابل بارسلوناي مدعي آغاز شد. در مهم‌ترين بازي سه‌شنبه شب بارسا مهمان PSG بود. به جرئت مي‌توان گفت شاگردان انريكه حتي در بدترين شرايط نيز چنين نتيجه‌اي را براي خود متصور نبودند. بارسا چهار بر صفر مقابل پاري‌سن‌ژرمن شكست خورد تا كاري تقريباً ناممكن را در نيوكمپ داشته باشد، زدن پنج گل به تيم آماده و سرحال پاريس به نظر بعيد مي‌آيد، هرچند كه در فوتبال چيزي غيرممكن نيست. در ديگري بازي سه‌شنبه شب بنفيكا يك بر صفر دورتموند آلمان را از پيش‌رو برداشت، اما تحقير بارسلون در فرانسه چيزي نبود كه بتوان به سادگي از كنار آن گذشت. لوئيز انريكه، سرمربي آبي‌واناري‌ها با مقصر قلمداد كردن خود در اين شكست گفت: «اگر مي‌خواهيد انگشت اتهام به سمت كسي بگيريد و او را مقصر جلوه دهيد آن شخص من هستم چون اين بازيكنان همان‌هايي هستند كه در بازي‌هاي ديگر پيروز شده‌اند.» انريكه ادامه داد: «شب فاجعه‌آميزي بود.

PSG در حركات بدون توپ از ما بهتر كار كرد. نتيجه نهايي همه اتفاقاتي كه رخ داده را شفاف بازگو مي‌كند و نيازي نيست كه من درباره آن حرفي بزنم.» اما در سوي مقابل اوناي امري، سرمربي پاري‌سن‌ژرمن با اشاره به اينكه وحدت را رمز پيروزي بزرگ شاگردانش مقابل بارسلون عنوان كرد و گفت: «ما عالي بازي كرديم و با استعداد و توانايي فردي بازيكنانمان بازي خوبي را رقم زديم، اين پيروزي در سايه وحدت بازي گروهي حاصل شد، بارسلونا تيم بزرگي است كه بازيكنان بزرگي هم در تركيبش دارد، اما ما كارمان را بي‌نقص انجام داديم.» امري ادامه داد: «مزه اين برد در دهانمان باقي مي‌ماند، اما بايد مراقب باشيم چون هنوز 90 دقيقه ديگر از اين تقابل باقي مانده است و هر اتفاقي ممكن است رخ دهد. بايد سطح تمركز خودمان را بالا ببريم چون بازي بارسا تنوع زيادي دارد. بايد هوشيار باشيم و سعي كنيم در بازي برگشت هم به همين روش عمل كنيم، وقتي پيروز مي‌شويم همه برده‌ايم و وقتي مي‌بازيم همه باخته‌ايم.» بازي برگشت بارسا و PSG، 18 اسفندماه در ورزشگاه نيوكمپ برگزار خواهد شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار