کد خبر: 838925
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۷
در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی صورت گرفت
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار با اشاره به رویکرد اقتصاد مقاومتی این سازمان گفت: در سال ۹۵ نسبت به برآوردهای اولیه در هزینه پروژه های عمرانی سازمان ۲۷۰ میلیارد ریال صرفه جویی کرده ایم.
به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت میادین، عبدالحسین رحیمی با اشاره به مطلب فوق افزود:  امسال توانستیم احداث ساختمان های اداری سازمان را با صرفه جویی ۱۷۰ میلیارد ریالی به پایان برسانیم. در بخش عملیات اجرایی و خدمات مهندسی نیز به ترتیب ۵۷ میلیارد ریال  و ۳۴ میلیارد ریال کمتر از برآورد اولیه هزینه کرده ایم.
وی ادامه داد: با وجود اینکه بیش از ۹ میلیارد ریال برای بخش طراحی بازارهای جدیدالاحداث در نظر گرفته بودیم این مهم به همت تیم مهندسین معاونت طرح و توسعه و امور فنی سازمان بدون هیچ گونه هزینه ای به انجام رسید.

رحیمی با اشاره به شعار امسال به عنوان " اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" اظهار داشت: تلاش کرده ایم با استفاده بهینه از نیروهای انسانی و مدیریت منابع صحیح گامی موثر در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی برداریم که این صرفه جویی از اقدامات عملی در تحقق این شعار است.
وی افزود: طبق برنامه مصوب شورای اسلامی شهر و ابلاغ شهردار محترم تهران، سازمان مکلف به احداث ۱۴ بازار جدید و بازسازی ۱۰ بازار بود که با برنامه ریزی های انجام شده توانستیم اقدامات فراتری نسبت به پیش بینی های انجام شده انجام دهیم.
رحیمی با بیان اینکه امسال شاهد رشد چشمگیر پروژه های اجرایی در سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار بودیم، تصریح کرد: امسال ۲۷ بازار میوه و تره بار جدید احداث گردید و ۵۰ بازار نیز تجهیز و بهسازی شد.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار با اعلام ادامه یافتن روند توسعه مراکز خرید میوه و تره بار در سال آینده بیان داشت: امیدواریم با یاری همه همکارانمان در بخش های مختلف سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار رضایت شهروندان را همچون گذشته جلب نماییم.
گفتنی است سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار برنامه های ویژه ای در طرح استقبال از بهار ۹۶  دارد که متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار