کد خبر: 838895
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۲
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری
انتخابات سال آینده از دیگر موضوعاتی بود که شعبانپور به آن اشاره کرد و گفت: در انتخابات پیش رو علاوه بر تولید برنامه های تحلیلی، تبیینی و تهییجی بخشی از برنامه های همچون انتخابات های گذشته به تبلیغات کاندیداهای ریاست جمهوری اختصاص خواهد داشت.

 مجید شعبانپور رئیس مرکز تولید و فنی سیما گفت: بر اساس مصوبه ستاد انتخابات رسانه ملی هر یک از نامزدهای این دوره در 4 برنامه گفت و گو محور حضور پیدا می کنند. این برنامه ها شامل 30 دقیقه گفت و گو با دوربین، و سه برنامه 60 دقیقه ای گفت و گو با جوانان، پاسخ به سوالات فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی و گفت و گو با ایرانیان خارج از کشور هستند.

شعبانپور پخش مناظره انتخاباتی میان نامزدها را از جذاب ترین برنامه های مخاطبان در طول انتخابات های گذشته دانست و اضافه کرد: پخش سه مناظره 180 دقیقه ای در این دوره از انتخابات پیش بینی شده است. پیش بینی می شود در طول انتخابات مناظره ها از مهمترین و پربیننده ترین برنامه ها تلویزیونی باشند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: طرح مناظره انتخابات سال 92 بعد از بررسی مناظره های روز دنیا به لحاظ فرم انتخاب شد و 8 نامزد در مقابل هم قرار گرفتند و برنامه های یکدیگر را نقد کردند. این دوره نیز فرم مناظره به شیوه انتخابات گذشته با برخی تغییرات اجمالی است. اتودهای بسیاری برای دکور این برنامه ها زده شده که پس از تایید، ساخته و در مناطره ها و گفت و گوها استفاده می شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار