کد خبر: 838883
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۸
کارگاه آموزشی "ملاقات موزه و شهر" روز چهارشنبه 27 بهمن ماه در مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران کارگاه آموزشی "ملاقات موزه و شهر " چهارشنبه 27 بهمن ماه با حضور مهندس سید محمد بهشتی، رییس پژوهشگاه میراث فرهنگی، سید احمد محیط طباطبایی، رئیس ایکوم، سید رحمت اله رئوف حنان، مدیر مجموعه، مهندس رکنی، مهندس سپهری و مهندس میرحسینی برگزار شد.

پیش کارگاه آموزشی "ملاقات موزه و شهر " با هدف بازنگری رویدادهای شهری و کمک به مدیریت شهری با استفاده از رویکرد موزه ای و شناسایی جنبه های مختلف میراث شهرها صبح امروز آغاز به کار کرد و دوره های بعدی آن طی ماه های آتی ادامه خواهد داشت.

این کارگاه با مشارکت شهرداران بشرویه، فردوس، بسطام، فریمان، نراق، وزوان و اقلید و کارشناسان حوزه تاریخ، هنر، موزه داری، جامعه شناسی و معماری و شهرسازی در 3 گروه تخصصی برگزار شد.

در این کارگاه شهرداران شهرهای مختلف به بیان ویژگی های شهر خود پرداخته و توضیحاتی پیرامون قدمت تاریخی و میراث شهر خود ارائه نمودند و اعضای کارگاه نیز قرار است در طول برگزاری کارگاه میراث شهرهای انتخابی از دو بعد مادی و معنوی را بررسی نمایند.

رویداد یادشده با همکاری مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران، معاونت میراث فرهنگی سازمان میراث فرنگی، صنایع دستی و گردشگری و گروه مطالعات جهان ایرانی برگزار شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار