کد خبر: 838879
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۴
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا(س)، استان چهارمحال و بختیاری میزبان 7 شهید گمنام خواهد بود.

سرهنگ پاسدار عباس عباسی ادامه داد: در حال برنامه‌ریزی برای میزبانی این شهدای والامقام دوران هشت سال دفاع مقدس هستیم تا بتوانیم از این شهدا به خوبی استقبال کنیم.

وی افزود: این شهدا سند افتخار ، عزت و سربلندی ملت مسلمان و انقلابی ما در دفاع مقدس هشت ساله هستند که با تأسی از سرور و سالار شهیدان امام حسین(ع) در دفاع از کیان نظام اسلامی جانفشانی کردند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان چهارمحال و بختیاری، گفت: مسئولان استان برای استقبال از این شهدای گرانقدر، در حال تدارک برنامه‌های مختلفی هستند که پس از قطعی شدن به اطلاع عموم ملت بزرگ ایران و مردم ولایتمدار استان خواهد رسید.

عباسی افزود: این شهدای عزیز در 4 نقطه از استان و در شهرهای گندمان، فرادنبه، دستنا و آموزشکده فنی پسران شهرکرد تشییع و تدفین می شوند.

وی اظهار امیدواری کرد که مردم شریف چهارمحال و بختیاری با حضور در مراسمات استقبال، تشییع و تدفین شهدای گمنام، بار دیگر با آرمان‌های بلند شهدا تجدید میثاق ‌کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار