کد خبر: 838876
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۳
کلنگ احداث نخستین درمانگاه تخصصی شهدای مدافع حرم استان تهران به همت سپاه ناحیه حضرت ابوالفضل شهرستان بهارستان ، با حضور نمایندگی بنیاد تعاون سپاه استان تهران وجمعی از مسئولین منطقه به زمین زده شد.

در اين مراسم سرگرد پاسدارمهدی علمدار فرمانده سپاه شهرستان بهارستان گفت: در راستای تأکیدات مقام معظم رهبری برمحرومیت زدایی، با همت سپاه شهرستان بهارستان ومساعدت مسئولین شهری، درمانگاه تخصصی شهدای مدافع حرم بهارستان،در نسیم شهراحداث می شود.

وی افزود: این درمانگاه که با سرمایه گذاری ۸ میلیارد تومانی بنیاد تعاون بسیج استان تهران احداث می شود ،بعنوان نخستین مرکز درمانی تخصصی این بنیاد دراین استان خواهد بود که در سطح استان تهران و در شهرستان محروم بهارستان احداث می شود.

علمدار با تاکید براینکه استفاده این درمانگاه مختص سپاه وبسیج نیست، بیان کرد:هدف اصلی از احداث چنین درمانگاه تخصصی ،خدمت به مردم منطقه به ویژه محرومین است ، که به همت مسئولین و لطف خدا ساخت آن از امروز به طور رسمی آغاز خواهد شد .

وی تصریح کرد:با توجه به ضرورت واهمیت احداث این مرکز درمانی ، تمام تلاش ما بر این است که تا پایان سال آینده این پروژه را احداث وبه مرحله بهره برداری برسانیم .

علمدار با بیان اینکه این مراسم را باید به فعالیت های بسیج سازندگی پیوند زد، تاکیدکرد: بسیج سازندگی ناحیه ابوالفضل (ع)در این مدت فعالیت های بسیاری درزمینه محرومیت زدایی درسطح شهرستان داشته ، که از جمله آن ها می توان به پناه دادن به بی خانمان های حومه شهرستان و رنگ آمیزی مدارس شهرستان اشاره نمود.

وی با اعلام آمادگی سپاه برای ساخت مسکن محرومین شهرستان ، افزود:تلاش می کنم تا بتوانیم در راستای حمایت وکمک به محرومین و مستضعفان ثابت قدم بمانیم، چرا که فقر در شهرستان بهارستان چهره دیگری دارد و برای دانستن این موضوع باید به خانه های شهروندان رفت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار