کد خبر: 838862
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۲
مدیرکل کمیته امداد اردبیل:
مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: کمیته امداد راهکارها و برنامه‌های اساسی در راستای ریشه‌کنی فقر، محرومیت‌زدایی و کاهش آسیب‌های اجتماعی در استان اردبیل اجرا می‌کند.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، حسین دشتی در دیدار با مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل اظهار داشت: رسانه جایگاه بسیار حائز اهمیتی در فرهنگسازی آحاد مختلف جامعه دارد چرا که صدا و سیما به عنوان رسانه ملی نقش اساسی‌تری در این عرصه ایفا می‌کند که امید است با افزایش همکاری‌ها شاهد تقویت فرهنگ رسیدگی به امور فقرا و نیازمندان باشیم.

وی با قدردانی از صدا و سیمای مرکز اردبیل به دلیل پوشش خبری و رسانه‌ای فعالیت‌های کمیته امداد بیان کرد: یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های بارز اعتماد عمومی به کمیته امداد، پرداخت رسانه‌ها به خدمت رسانی و دستگیری از اقشار آسیب پذیر است که همواره شاهد همیاری صدا و سیما در این زمینه هستیم.

دشتی با بیان اینکه صدا و سیمای مرکز اردبیل نقش مهم و به سزایی را در راستای ارتقای همبستگی اجتماعی ایفا می‌کند، تصریح کرد: همبستگی اجتماعی موجب همکاری و تعاون آحاد اقشار مختلف جامعه می‌شود که صدا و سیما در این زمینه فعالیت‌های چشمگیری را به نمایش گذاشته است.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با اشاره به اینکه به منظور خدمت رسانی مطلوب‌تر به محرومان و خانواده‌های مستمند، نیازمند ارتباط گسترده رسانه‌ها با کمیته امداد هستیم، افزود: همواره ظرفیت مهم صدا و سیما موجب هم افزایی و افزایش مشارکت‌های مردمی در طرح‌های حمایتی این نهاد شده که به واسطه آن توانسته‌ایم خدمات قابل توجهی را به مددجویان ارائه کنیم.

وی با بیان اینکه تمام همت و تلاش خود را برای ارتقای اعتماد عمومی به کار گرفته‌ایم، گفت: در سایه اعتماد مردم می‌توانیم نیازهای خانواده‌های بی‌بضاعت را رفع کرده و به توانمندی و خوداتکایی آنان کمک کنیم.

دشتی اظهار کرد: درصدد هستیم به یاری صدا و سیما و رسانه‌های جمعی فقر و آسیب‌های اجتماعی را کنترل و مدیریت کنیم که کمیته امداد راهکارها و برنامه‌های بسیاری را در راستای ریشه کنی فقر، محرومیت زدایی و کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه اجرا می‌کند که با همیاری مضاعف‌تر مسئولان، رسانه‌ها و خیران می‌توانیم به توسعه و پیشرفت منطقه کمک کنیم.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل ایجاد همبستگی اجتماعی را از برنامه‌های مهم کمیته امداد دانست و افزود: توسعه فرهنگ انفاق و نیکوکاری همت جمعی آحاد مختلف جامعه را می‌طلبد تا با همکاری یکدیگر گرمابخش کانون خانواده‌های نیازمند باشیم.

وی با اشاره به اینکه در آستانه برگزاری جشن نیکوکاری قرار گرفته‌ایم، گفت: از صدا و سیمای مرکز استان خواستاریم تا همچون سالهای گذشته کمیته امداد را در برپایی این جشن بیش از پیش یاری کند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر