کد خبر: 838861
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۲
مدیرکل استاندارد اردبیل:
مدیرکل استاندارد استان اردبیل گفت: در راستای اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی و برون‌سپاری بخشی از فعالیت‌های دولتی سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در حوزه استاندارد اردبیل حمایت می‌شوند.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، هاشم علایی در آئین بهره‌برداری از نخستین آزمایشگاه همکار فعال در زمینه آزمون دوره‌ای سیلندرهای فولادی بدون درز در اردبیل اظهار داشت: در راستای اجرای اصل 44 قانون اساسی و برون‌سپاری بخشی از فعالیت‌های غیرتصدی‌گری دولت شرکت آرتان صنعت مایع به‌عنوان آزمایشگاه همکار در زمینه بازرسی و آزمون دوره‌ای سیلندر فولادی بدون درز تایید صلاحیت شده بود فعالیت خود را آغاز کرد.

وی گفت: با توجه به حجم استفاده از سیلندر فولادی بدون درز در حمل و نقل عمومی، این شرکت کمک شایانی در استانداردسازی این سیلندر خواهد کرد که انتظار می‌رود در این زمینه تلاش و جدیت همه‌جانبه‌ای داشته باشد.

مدیرکل استاندارد استان اردبیل افزود: با ایجاد و راه‌اندازی این شرکت در زمینه بازرسی و آزمون دوره‌ای سیلندر فولادی بدون درز شاهد سالم سازی و استانداردسازی بهتر سیلندرهای به کار رفته در وسائل حمل و نقل عمومی و سائط شخصی گاز سوز خواهیم بود.

علایی با بیان اینکه انتظار می‌رود در همین راستا حمایت مناسبی از سوی دستگاه‌ها و ارگان‌های مربوطه اعم از استانداری، فرمانداریها و شهرداریهای استان انجام گیرد، تصریح کرد: با شروع به‌کار  این شرکت علاوه بر حمایت از سرمایه‌گذاری  بخش خصوصی، شاهد اشتغال‌زایی مناسب در استان نیز خواهیم  بود.

مدیرکل استاندارد استان اردبیل بیان کرد: استانداردسازی سیلندر فولادی بدون درز در راستای اجرای سیاست‌های سازمان ملی ایران در زمینه ‌استانداردسازی محصولات تولیدی و خدماتی است و اداره‌کل استاندارد اردبیل آماده به همکاری بیشتری برای ایجاد آزمایشگاه‌های همکار مورد نیاز استان است.

فرماندار شهرستان اردبیل نیز در این مراسم اظهار کرد: ایجاد این آزمایشگاه با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی کاری مناسب و شایسته بوده و اینکه بخش خصوصی در ایجاد اشتغال و توسعه استان نقش مهمی را ایفا می‌کند متناسب با تحقق اهداف  مقاومتی است.

جواد زنجانی گفت: فرمانداری اردبیل برای کمک به سایر سرمایه‌گذاران در حوزه استاندارد و توسعه آزمایشگاههای بخش خصوصی در اردبیل آمادگی داشته و تلاش می‌کنیم در این حوزه حمایتهای لازم را انجام دهیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر