کد خبر: 838857
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۳
مدیر عامل اتوبوسرانی اردبیل:
مدیر عامل شرکت اتوبوسرانی اردبیل گفت: در یک طرح خلاقانه اتوبوس های شهری اردبیل به سیستم کف گرمایی مجهز می شوند.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، محسن مظاهری اظهار کرد: در اولین نمایشگاه بین المللی دستاوردهای حمل و نقل کشور ما در کنار شرکت در این نمایشگاه موفق شدیم اولین اتوبوس مجهز شده به سیستم کف گرمایشی را در قالب طرح خلاقانه به عنوان یک طرح برتر و ابتکاری عرضه کنیم که در این نمایشگاه با استقبال خوبی نیز روبرو شد.

وی خاطرنشان کرد: این طرح خلاقانه رتبه برتر را در بین مراکز استان ها به دست آورد به طوری که با استقبال شرکت های اتوبوسرانی مناطق سردسیر روبرو شد.

مدیر عامل شرکت اتوبوسرانی اردبیل با برشمردن مزایای این طرح افزود: این سیستم در کف دیواره اتوبوس تعبیه شده و تا 35 درصد در اتوبوس ها گرمای یکنواخت و محیط مناسب ایجاد می کند به طوری که تمام نیروی گرمایشی نیز از طریق باطری گرفته شده و با تامین اعتبار در هر دستگاه اتوبوس با هزینه کرد دو میلیون تومان این سیستم قابلیکنواخت و محیط مناسب ایجاد می کند به طوری که تمام نیروی گرمایشی نیز از طریق باطری گرفته شده و با تامین اعتبار در هر دستگاه اتوبوس با هزینه کرد دو میلیون تومان این سیستم قابلیت کارآیی دارد.

مظاهری بیان داشت: با استفاده از این سیستم به راحتی می توان در اتوبوس ها سیستم گرمایشی مناسبی را ایجاد کرد که ما با ارائه آن در اولین نمایشگاه بین المللی توانمندی صنعت حمل و نقل شهری در شهر آفتاب توانستیم از داوران لوح تقدیر بهترین طرح ابتکاری و خلاقانه را دریافت کنیم.

وی افزود: ما به صورت پایلوت در یک اتوبوس در اردبیل این سیستم را راه اندازی کردیم و قصد داریم با تامین اعتبار در سایر اتوبوس ها نیز این طرح را پیاده کنیم.

بازسازی 5 دستگاه اتوبوس خصوصی و ملکی در اردبیل

مدیر عامل شرکت اتوبوسرانی اردبیل در ادامه سخنان خود از بازسازی اتوبوس شهری خبر داد و اظهار داشت: با توجه به اینکه دولت هیچ کمکی را در حمل و نقل عمومی انجام نمی دهد سازمان اتوبوسرانی اردبیل تصمیم گرفته از منابع خود نسبت به بازسازی 5 دستگاه اتوبوس اقدام کند.

مظاهری گفت: از این تعداد اتوبوسی که در حال بازسازی است سه دستگاه در حال فعالیت است و دو دستگاه نیز در آستانه تجهیز و تکمیل است که امیدواریم به زودی در مسیرهای مختلف به فعالیت خود ادامه دهد.

وی در مورد نظافت اتوبوس ها نیز گفت: سازمان اتوبوسرانی در نظر دارد سال آینده یک دستگاه باس واش برای نظافت اتوبوس ها خریداری کند که در بودجه سال آینده این اعتبار پیش بینی شده است.

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی مشخصات این دستگاه را صرفه جویی 70 درصدی در مصرف آب اعلام کرد و بیان داشت: این دستگاه قادر است در کمتر از 15 دقیقه نسبت به شستشو و تمیز کردن اتوبوس ها اقدام کند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر