کد خبر: 838856
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۴
شهردار اردبیل:
شهردار اردبیل گفت: شهرداری اردبیل در حمایت از هیئت های ورزشی در احداث و راه اندازی زمین گلف استاندارد جهانی در اردبیل همکاری و مشارکت صادقانه دارد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، حمید لطف اللهیان اظهار کرد: در پارک سما زمین گلف استانداردی برای بازی های این رشته ورزشی راه اندازی شده است که ما نسبت به واگذاری یک ساختمان در این مجموعه به عنوان سرویس بهداشت عمومی به شرط استفاده عموم علاقمندان به این رشته ورزشی در اختیار این هیئت قرار دادیم تا بهره برداری عام المنفعه از آن انجام شود.

وی با اشاره به کمک شهرداری اردبیل از هیئت شطرنج در برگزاری مسابقات شطرنج بین المللی سبلان در دهه فجر خاطرنشان کرد: با مصوبه شورای شهر این کمک و پشتیبانی در حمایت از فعالیت های ورزشی انجام شده و در دستور کار شهرداری قرار گرفته است.

شهردار اردبیل یکی از رویکردهای شهرداری را حمایت از فعالیت های ورزشی برای تضمین سلامتی و تندرستی مردم اعلام کرد و افزود: در بخش ورزش های عمومی و پیاده روی و همچنین ورزش قهرمانی شهرداری در حد توان پشتیبانی لازم را انجام می دهد.

لطف اللهیان در ادامه سخنان خود به تصویب عوارض سال 96 و تقدیم لایحه بودجه سال آینده به شورای شهر طی روزهای آینده تصریح کرد: در بودجه سال آینده تمام رویکردهای ما توجه بیشتر به انضباط مالی و واقع بینی در تنظیم بودجه برای کسب درآمدهای پایدار است که امیدواریم با همراهی شورای شهر اردبیل تا پایان سال بودجه 96 تصویب و برای اجرا به شهرداری ابلاغ شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر