کد خبر: 838844
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۵
دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی اصفهان:
جبهه مردمی مصمم است با همکاری مردم این مسائل و مشکلات را که با روح انقلابی و اسلامی جامعه ناسازگار است اصلاح و با ترویج گفتمان مبارزه با فقر، فساد، فحشا و بیکاری گفتمان انقلاب اسلامی را گسترش دهد.

دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان اصفهان فعالیت رسمی این جبهه را در اصفهان اعلام کرد و گفت: انقلاب اسلامی با حضور مردم در صحنه به پیروزی رسید و با حضور مردم در صحنه باید به مسیر خود ادامه دهد، چراکه صاحبان اصلی این انقلاب مردم هستند.

دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان در اصفهان فعالیت رسمی این جبهه در شهرستان اصفهان را اعلام و اظهار کرد: انقلاب اسلامی با حضور مردم در صحنه به پیروزی رسید و با حضور مردم در صحنه باید به مسیر خود ادامه دهد، چراکه صاحبان اصلی این انقلاب مردم هستند.

رضاعلی نوروزی با اشاره به ساختار مردمی جبهه کارکرد جبهه را صرفاً سیاسی ندانست و افزود: کارکرد جبهه نمایش نقش مردم در تمام صحنه­‌ها و ابعاد اجتماعی از جمله بعد سیاسی، اقتصادی و فرهنگی است.

وی  تصریح کرد: با عنایت به مسائل و آسیب­‌های مختلف اجتماعی و اقتصادی موجود جبهه تمام تلاش خود را جهت تقویت نقاط مثبت و قوت و اصلاح نقاط منفی و ضعف سیستم مدیریتی اداری اقتصادی و فرهنگی کشور به کار خواهد گرفت که این مسأله در اساسنامه جبهه نیز تصریح شده است.

نوروزی از تمام تشکل­‌ها و جریان‌های انقلابی و معتقد به ارزش‌­های نظام و آحاد مردم با سلایق مختلف که چهار رکن اسلام، انقلاب، ولایت فقیه و قانون اساسی را قبول دارند برای مشارکت و همکاری با جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی دعوت و خاطرنشان کرد: یکی از اهداف اصلی جبهه مردمی تلاش در جهت ایجاد وحدت بین دوستداران واقعی نظام و انقلاب است.

وی همچنین اعلام کرد: از مهم‌ترین رویکردهای جبهه ترویج ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی و تلاش جهت نهادینه کردن این ارزش‌ها در تمام شئون جامعه خصوصاً بدنه مدیریتی جامعه به منظور تقویت اصل شایسته‌سالاری است.

دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان اصفهان ابراز داشت: امیدوارم با شکل‌گیری و فراگیر شدن جبهه مردمی نقش مردم در تمام صحنه­‌ها مشهود شده و عرصه برای مطالبه‌گری مردم از مسؤولان و پاسخگویی مسؤولان به مردم تسهیل شود.

نوروزی با تأکید بر توجه جبهه به مبارزه با فساد تصریح کرد: مسائلی در نظام اداری مشاهده می‌شود که چهره زیبای انقلاب را در صحنه‌های بین‌المللی بد جلوه می‌­دهند و موجب رنجش مردم نظام اسلامی می­‌شود.

وی تأکید کرد: جبهه مردمی مصمم است با همکاری مردم این مسائل و مشکلات را که با روح انقلابی و اسلامی جامعه ناسازگار است اصلاح و با ترویج گفتمان مبارزه با فقر، فساد، فحشا و بیکاری گفتمان انقلاب اسلامی را گسترش دهد.

دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان اصفهان با تأکید بر توجه جبهه به اقتصاد مقاومتی به عنوان راه حل برون رفت از تنگناها و چالش­‌های اقتصادی اعلام کرد: جبهه وجه همت خویش را ابتدا بر شناسایی ظرفیت­‌های موجود در حوزه اقتصادی به ویژه در مناطق حاشیه‌­ای و آسیب‌پذیر و متعاقب آن در جهت توانمندسازی مردم با رویکرد پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و عملی کردن اقتصاد مقاومتی به کار خواهد بست.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر