کد خبر: 838842
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۶
در سال 95 صورت گرفت
رئیس اداره امور اصناف و تشکل‌های سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: امسال 141 پروانه کسب صنفی خانواده شاهد و ایثارگران در کردستان صادر شده است.

عزیز محمدزاده در گفت‌وگو با جوان در کردستان اظهار کرد: از ابتدای امسال تا بیستم ماه جاری برای اجرایی کردن ماده 79 قانون نظام صنفی و آیین‌نامه‌های اجرایی، تعداد 141 پروانه کسب صنفی برای خانواده‌های معظم شاهد، جانبازان و آزادگان در سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان و شهرستان‌های تابعه صادر شده است.

رئیس اداره امور اصناف و تشکل‌های سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: به استناد ماده 79 قانون نظام صنفی و اجرایی کردن این ماده قانونی، به منظور تسهیل فرآیند پروانه‌های صنفی مورد نیاز خانواده‌های معظم شاهد، جانبازان و آزادگان در سازمان صنعت، معدن و تجارت و شهرستان‌های تابعه و بر اساس معرفی‌نامه بنیاد شهید و امور ایثارگران برای متقاضیان پروانه کسب صنفی در رسته‌های توزیعی، تولیدی و خدماتِ فنی صادر می‌شود.

محمدزاده عنوان کرد: تسهیلات در نظر گرفته شده در قانون مذکور، معافیت از پرداخت هزینه‌های صدور و تمدید پروانه کسب است و این سازمان برای صدور پروانه کسب صنفی و سایر خدمات مشاوره‌ایی دیگر به این عزیزان آمادگی‌های لازم را دارد.

وی افزود: خانواده‌های معظم شاهد، جانبازان و آزادگان سرفراز در صورت تقاضای پروانه کسب در رسته‌های مختلف صنفی می‌توانند با ارائه معرفی‌نامه از بنیاد شهید و امور ایثارگران به واحد اداره اصناف سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان و در شهرستان‌های تابعه به ادارات صنعت، معدن و تجارت آن شهرستان مراجعه کنند تا در اسرع وقت نسبت به صدور پروانه مورد نظر اقدام لازم به عمل آید.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر