کد خبر: 838833
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۶

لوییس انریکه

سرمربی بارسلونا پس از باخت ۴ بر صفر برابر پاری سن ژرمن تاکید کرد شب وحشتناکی را سپری کردند اما امکان جبران نتیجه وجود دارد.

به گزارش ایسنا و به نقل از اسپورت کاتالونیا، بارسلونا سه‌شنبه شب در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با چهار گل مغلوب پاری سن ژرمن شد.

لوییس انریکه پس از بازی گفت: توضیح درباره این شکست سخت نیست. حریف از ابتدا برتر از ما بود. آنها از نخستین لحظات بازی، ما را تحت فشار قرار دادند و موقعیت خطرناک ایجاد کردند. اعتراف می‌کنم PSG خیلی بهتر از ما بود. اگر فرصتی که آندره گومس داشت تبدیل به گل می‌شد، شرایط بازی تغییر می‌کرد. پاری سن ژرمن در انتقال توپ و حملات سریع، برتر از ما بود. آن‌ها موقعیت‌های زیادی داشتند. نتیجه دو بر صفر در پایان نیمه نخست، نتیجه بدی بود اما می‌شد آن را در نیمه دوم جبران کرد. بعد از آغاز نیمه دوم، گل سوم و چهارم را دریافت کردیم. شب وحشتناکی بود.

سرمربی بارسلونا در ادامه افزود: از عملکرد  PSG شگفت‌زده نشدم. از توانایی‌های این تیم آگاه بودم. در دوئل‌های دو نفره حریف برتر بود. پاری‌سن ژرمن بهترین نمایش خود را ارائه داد و در واقع ما ضعیف‌ترین بازی‌مان را به نمایش گذاشتیم. هر بازی شرایط خاص خودش را دارد و هنوز فرصت جبران داریم. باید در بازی برگشت پنج گل به ثمر برسانیم. این کار سخت است ولی می‌توانیم آن را انجام بدهیم.

سرمربی اسپانیایی درباره آنخل دی‌ماریا، ستاره آرژانتینی تیمش که دو گل به ثمر رساند نیز گفت: او بازیکن شناخته شده‌ای است. دی‌ماریا خیلی موثر بود و دفاع ما را به هم ریخت.

انتهای پیام

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار