کد خبر: 838806
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۱
با حضور کاظم چلیپا برگزار می شود
کارگاه آموزشی نقاشی با عنوان " هنر به زبان ساده " به منظور آموزش هنر با موضوع تحلیل هنر نقاشی، بیان ایده ها وعواطف در فرهنگسرای گلستان برگزار می شود.

همزمان با پرپایی نمایشگاه نقاشی " مونولی " شامل آثار دانشجویان هنر دانشگاه علمی- کاربردی ، دومین نشست تخصصی " هنر به زبان ساده " با بررسی کیفیت های زیبایی شناختی معین در یک زبان و روایت مستند نگار و داستان پردازی با حضور استاد کاظم چلیپا برگزار می شود .

گفتنی است ؛ کاظم چلیپا در سال 1336 در تهران به دنیا آمد.او دارای مدرک کارشناسی ارشد نقاشی از دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران است.نقاشی را نزد پدرش مرحوم حسن اسماعیل زاده، نقاش قهوه خانه‌ای آموخته است.این هنرمند نقاش آثارش را در تعداد بسیاری نمایشگاه گروهی و بی ینال های نقاشی در داخل وخارج از کشور به نمایش گذاشته و کسب مقام اول نمایشگاه بین‌المللی هنرهای ظریفه ژاپن در سال 1371 را در کارنامه هنری‌اش ثبت کرده است.همچنین برنده جایزه دست خط زرین امام (ره) در سالگرد هشت سال دفاع مقدس و برنده قلم موی زرین جایزه ویژه و دیپلم افتخار شده است.تدریس در رشته هنر دانشگاه های کشور و داوری نمایشگاه های مختلف تجسمی نیز از دیگر فعالیت های این هنرمند محسوب می شوند.او همچنین عضو افتخاری انجمن نقاشان آذربایجان (باکو) است.

کارگاه آموزشی «هنر به زبان ساده»  صبح روز چهار شنبه 27 بهمن ماه  از ساعت 10 تا 12  با بررسی تخصصی مروری برآثار نقاشی استاد کاظم چلیپا و با حضور هنرجویان هنرستان های فنی حرفه ای منطقه 8 و هنرستان بانو خدیجه جهان در نگارخانه فرهنگسرای گلستان برگزار می شود.

علاقه مندان برای شرکت در این ورک شاپ می توانند به نشانی نارمک ، میدان هلال احمر، خیابان گلستان ، ضلع شمالی بوستان فدک، فرهنگسرای گلستان، نگارخانه ی گلستان مراجعه کنند و یا با تلفن 77813802 تماس بگیرند.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار