کد خبر: 838800
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۹
معاون ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان کشور خبرداد:
همایش عتبات دانشگاهیان استان سمنان با حضور زائران این سفر معنوی در تالار دانش دانشکده علوم انسانی دانشگاه سمنان برگزار شد.

 حجت الاسلام منصور آبادی معاون فرهنگی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان کشور در این همایش با اشاره به فضائل زیارت ائمه معصومین (ع) اظهار کرد: امسال پنج گروه دانشگاهی اعم از اساتید، کارمندان، دانشجویان متاهل، دانشجویان دختر مجرد و دانشجویان پسر مجرد به عتبات اعزام می‌شوند.
وی با اشاره به نکاتی درباره مسائل امنیتی و مدیریتی این سفر، کاروان های دانشجویی را ازکاروان های خاص برای اعزام به عتبات عنوان کرد و گفت: مدت اقامت زائران در این سفر هفت شبانه روز است.
حجت الاسلام حسین ذوالفقاری لقب مسئول شورای هماهنگی عمره و عتبات دانشگاهیان استان سمنان هم در این همایش گفت: امسال 13 کاروان از استان سمنان به این سفر معنوی اعزام می‌شوند که سه کاروان به صورت زمینی و 10 کاروان هم از راه هوایی وارد کشور عراق خواهند شد.
وی تعداد اعضای این کاروان را بیش از 500 نفر اعلام کرد و افزود: اعزام کاروان‌ها از 12 بهمن آغاز شده و تا 24 فروردین ادامه دارد.
حجت الاسلام حسین ذوالفقاری لقب با بیان اینکه به متقاضیان سفر زمینی یک میلیون تومان و متقاضیان سفر هوایی یک میلیون و 500 هزار تومان تسهیلات بانکی پرداخت می شود افزود: معرفت‌افزایی و آگاهی بیشتر شرکت‌کنندگان از برنامه‌های این سفر معنوی از اهداف برگزاری این همایش است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار