کد خبر: 838783
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۸
معاون خدمات شهری و اجرایی شهردار تبریز اعلام کرد:
معاون خدمات شهری و اجرایی شهردار تبریز، از آماده باش نیروها و تجهیزات خدمات شهری در معابر همزمان با آغاز بارش برف خبر داد.
علی مدبر با اعلام این مطلب اظهار کرد: به دنبال آغاز بارش برف، نیروهای خدمات شهری شهرداری، با حضور در معابر سطح شهر، برای بازگشایی مسیرها و جلوگیری از بروز اختلال و مشکلات احتمالی در تردد شهروندان، آماده هستند.

مدبر گفت: در حال حاضر در راستای حفاظت از محیط زیست به دنبال کاهش نمک پاشی در معابر و استفاده از محلول و شن پاشی هستیم و با حضور حداکثری ماشین الات و تجهیزات در صدد جلوگیری از بروز اتفاقات و یا تصادفات در سطح معابر هستیم.

وی ادامه داد: با تداوم بارش  بر تعداد نیروها و تجهیزات موجود در سطح شهر، افزوده شد تا عملیات برف روبی و محلول پاشی و نمک پاشی، با سرعت هرچه بیشتر پیگیری شود.

معاون خدمات شهری و اجرایی شهردار تبریز، متذکر شد: با این حال و با توجه به مضرات نمک پاشی و خساراتی که نمک به آسفالت معابر و فضاهای سبز سطح شهر وارد می کند، امیدواریم شهروندان عزیز ضمن همکاری با نیروهای شهرداری، ازوسایل حمل و نقل عمومی، تجهیزات زمستانی و زنجیر چرخ در خودروها استفاده کنند.

مدبر اضافه کرد: شهروندان محترم می توانند برای اعلام مشکلات پیش آمده در معابر و محلات خود، با شماره تلفن ۱۳۷، سامانه شبانه روزی خدمات شهری شهرداری تبریز، تماس گرفته و موارد خود را مطرح کنند تا نیروهای خدماتی شهرداری، در اسرع وقت برای رفع مشکل مراجعه کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر