کد خبر: 838780
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۴
شهردار تبریز تاکید کرد؛
شهردار تبریز با اشاره به ضرورت‌های اجرایی شهر در بخش‌های متعدد خدمت‌رسانی گفت: دوره حدوداً یک ماهه تا پایان سال، باید فرصت کوشش مداوم در تمام حوزه‌های شهرداری باشد.
دکتر صادق نجفی در جمع مدیران شهرداری تبریز خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی‌‌های اساسی ستاد استقبال از بهار در حوزه‌های متعدد عمرانی، اجتماعی، خدمات، فضای‌سبز، زیباسازی و فرهنگی، پیش‌بینی شده و بر این اساس، هر یک از شهرداران مناطق و مدیران اجرایی باید با افزایش ساعات کاری و بهره‌گیری حداکثری از منابع انسانی، پاسخگوی مراجعات شهروندان و ضرورت‌های شهر باشند.

وی با اشاره به تسهیلاتی که از آغاز بهمن تا پایان اسفندماه از سوی شهرداری تبریز تدوین شده، خاطرنشان کرد: با توجه به تسهیلات پیش‌بینی‌شده در بخش‌های مختلف  عوارض پروانه ساختمانی، کارگاه‌های تولیدی، واحدهای صنعت و جرایم، ساعات فعالیت و خدمت‌رسانی شهرداری‌های مناطق باید افزایش یافته و پاسخگوی افزایش مراجعات شهروندان باشد.

شهردار تبریز با تاکید بر ضرورت خدمت‌رسانی در پایان سال اظهار داشت: شهرداری، مجری برنامه‌های ثابت شهر است و همان‌طور که بارها نیز تاکید کرده‌ایم، تعطیلی و فراغت در تقویم چنین مجموعه‌ای بی‌معنی است؛ از این رو از معاونان انتظار می‌رود بر روند کیفی برنامه‌ها نظارت کرده و حمایت‌های ستادی را تقویت کنند.

دکتر نجفی متذکر شد: شتاب‌ در امور اجرایی نباید، تاثیر سوء بر کیفیت تکریم ارباب رجوع بگذارد؛ ادارات‌‌کل بازرسی و حراست باید در این خصوص،  با تقویت برنامه‌های ذاتی، خدمات نظارتی خود را برای تسهیل شهروندان و مراجعان افزایش دهند..

وی نقش سامانه تلفنی ۱۳۷ را در این خصوص، تعیین‌کننده عنوان کرد و افزود: این سامانه در سه سال اخیر، یکی از مراجع اصلی و ارزشمند برای شناسایی نیازهای شهر و مطالبات شهروندان بوده و در فرصت باقی تا پایان سال نیز باید در جزئی‌ترین بخش‌ها، پشتیبان کیفیت برنامه‌های خدماتی باشد.

شهردار تبریز با بیان این‌که مهم‌ترین نقش ستادی در پایان سال بر عهده معاونت خدمات شهری است، گفت: حوزه‌های مختلف این معاونت با بهره‌گیری از پاکبانان و کارگران زحتمتکش، ماموریت‌های گسترده و شبانه‌روزی سطح شهر را عهده‌دار خواهند بود؛ پیشاپیش قدردان این زحمات هستیم و امیدواریم در کنار هم فضای مناسبی در آستانه سال جدید ایجاد کنیم.

دکتر نجفی همچنین بر لزوم پرداخت به موقع حقوق و پاداش در بخش های مختلف شهرداری تاکید و خاطرنشان کرد: معاونت مالی و اداری،از ماه‌ها قبل، تمهیداتی برای تسریع در پرداخت‌ها اندیشیده که باید با همکاری مناطق و سازمان‌ها، با کمترین تاخیر زمانی، به نقطه مطلوب برسد.

وی با تاکید بر اهمیت خدمات پایانی سال گفت:بخش عمده تلاش‌های ۱۱ ماه گذشته، در همین یک ماه پیش رو ظهور می یابد و پوشش مطلوب برنامه‌های آن، نیازمند خدمت مستمر و خستگی‌ناپذیر است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر