کد خبر: 838776
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۶
نماینده تبریز در مجلس:
نماینده مردم تبریز در مجلس با تاکید بر اینکه رئیس مجلس بهانه‌تراشی و طفره از موضوع استیضاح وزیر راه و شهرسازی را پیش گرفته بود، گفت:اصرار و پافشاری نمایندگان آذربایجان جواب داد و بالاخره دست‌های پشت پرده حمایت از آخوندی در مجلس تسلیم شدند و فردا استیضاح انجام می‌شود.
حمد علیرضابیگی  اظهار داشت: با توجه به اینکه نمایندگان متقاضی استیضاح از پاسخ‌های وزیر راه و شهرسازی در جلسه کمیسیون قانع نشدند، طبق آئین نامه داخلی باید موضوع در صحن مطرح شده و وزیر تا مدت ۱۹ روز از اعلام وصول باید در صحن علنی حضور یابد.

وی با بیان اینکه در موضوع استیضاح وزیر راه و شهرسازی نمایندگان متقاضی استیضاح با هیأت رئیسه مجلس و شخص رئیس مجلس کلنجارهای زیادی وجود داشت، افزود: رئیس مجلس پذیرش اعلام وصول استیضاح را به دلیل رسیدگی به بودجه با بهانه اینکه بین بررسی برنامه بودجه نمی‌توان به موضوع استیضاح وزیر رسیدگی شود،اعلام کرد دریافت نکرده است.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس با تاکید بر اینکه رئیس مجلس بهانه‌تراشی و طفره از موضوع استیضاح وزیر راه و شهرسازی را پیش گرفته بود، گفت: با اصرار نمایندگان آذربایجان در خصوص استیضاح همچنان رئیس مجلس بر موضع خود ایستاد و مخالف استیضاح وزیر بود.

وی خاطرنشان کرد: در صحن علنی مجلس با فریاد خطاب به رئیس مجلس تاکید کردم که منتظر باشند مردم مظلوم آذربایجان صدای مظلومیت خود را با اشک و شعار به خدمت مقام معظم رهبری خواهند رساند و ما شکایت بی‌کفایتی وزیر راه و شهرسازی و بی‌اهمیتی این موضوع از طرف هیأت رئیسه به ولی‌فقیه خواهیم رساند.

بیگی افزود: متاسفانه با همه این گفته‌ها، رئیس مجلس در خصوص شکایت از وی به مقام معظم رهبری،پاسخ داد هر کاری که می‌خواهید بکنید.

وی با اشاره به اینکه بعد از ظهر نیز نمایندگان تلاش خود را در خصوص اعلام وصول هیأت رئیسه استیضاح وزیر کردند، گفت: در صورت عدم پذیرش، تلاش مردم آذربایجان برای احقاق حق خود مشاهده خواهد شد و چهره هزار فامیلی برخی از مسؤولان که پشت هم ایستاده‌اند برای مردم روشن می‌شود.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی به تشکیل کمپین ملی علیه وزیر راه و شهرسازی اشاره کرد و افزود: این کمپین باید از قبل تشکیل می‌شد زیرا با این شرایط هیچ امیدی به اینکه در مجلس اتفاقی واقع بیافتد و اینکه متاسفانه برخی از افراد را متقاعد به پس گرفتن امضاهای خود کرده‌اند.

بیگی تاکید کرد: خبرنگاران و اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی باید در تشکیل این کمپین برای احقاق حقوق جان‌باختگان انجام دهند.

وی گفت: فرصت 10 روزه برای استیضاح منتفی شده و قرار است یکشنبه آینده این کار در مجلس انجام گیرد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر