کد خبر: 838774
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۱
در آستانه فرارسیدن سال جدید صورت می‌گیرد:
کارت های هدیه 300 هزار ریالی در سه فازبین داش آموزان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی، فاز دوم در میان دانش‌آموزان مدارس دولتی و دانش‌آموزان طرح رافع و فاز سوم در میان دانش‌آموزان تحت حمایت خیریه‌ها و سمن‌های توزیع خواهد شد.

جلسه کمیته مساعدت به دانش‌آموزان کم بضاعت شهر اصفهان با حضور مدیر امور اجتماعی و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان و نمایندگان کمیته امداد امام خمینی(ره)، سازمان بهزیستی و اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در دفتر مدیریت امور اجتماعی و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان برگزار شد.

مدیر امور اجتماعی و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان اظهار داشت : شهرداری اصفهان در آستانه فرارسیدن سال جدید تعداد 15 هزار قطعه کارت خرید 300 هزار ریالی را با هدف حمایت از دانش‌آموزان کم بضاعت در اختیار نمایندگان سازمان‌های حمایتی قرار خواهد داد.

مدیر امور اجتماعی و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان در این نشست با اشاره به سنت هر ساله شهرداری اصفهان مبنی بر حمایت از اقشار آسیب ‌پذیر جامعه اظهار داشت: امسال نیز همچون سال‌های گذشته در ابتدای سال تحصیلی تعداد 25 هزار قطعه اصفهان کارت یک‌صد هزار ریالی ویژه حمل و نقل درون شهری به منظور توزیع در میان دانش‌آموزان کم بضاعت در اختیار نمایندگان سازمان‌های حمایتی قرار گرفت.

مسعود مهدویان‌فر:  در ادامه این روند در آستانه فرارسیدن سال جدید تعداد 15 هزار قطعه کارت خرید 300 هزار ریالی را نیز با هدف حمایت از دانش‌آموزان کم بضاعت در اختیار نمایندگان سازمان‌های حمایتی قرار خواهد داد.

وی افزود اضافه کرد: طبق مصوبه شورای اسلامی شهر اصفهان و بندهای مندرج در صورت جلسه کمیته مساعدت این کارت‌ها بر طبق لیست اسامی ارائه شده توسط سازمان بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی(ره) و اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان تا اواخر اسفند ماه توسط مسؤولان توزیع در اختیار دانش‌آموزان کم بضاعت شهر اصفهان قرار خواهد گرفت.

مهدویان‌فر با اشاره به جامعه هدف در نظر گرفته شده در طرح مذکور تصریح کرد: تلاش خواهیم کرد تا این کارت‌ها در سه فاز که فاز اول آن توزیع در میان دانش‌آموزان کم بضاعت تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی، فاز دوم توزیع در میان دانش‌آموزان مشغول به تحصیل در مدارس دولتی و دانش‌آموزان طرح رافع در مدارس غیر انتفاعی و فاز سوم توزیع در میان دانش‌آموزان تحت حمایت خیریه‌ها و سمن‌های حمایتی خواهد بود، در نهایت در اختیار دانش‌آموزان کم بضاعت قرار گیرد.

 وی همچنین یادآور شد: سازمان‌های توزیع کننده با در نظر گرفتن تدابیر ویژه و هماهنگی‌های لازم تلاش کنند توزیع کارت‌ها به‌ گونه‌ای صورت پذیرد که هیچ‌گونه هم‌پوشانی اتفاق نیفتاده و به دانش‌آموزان نیازمند تنها از سوی یک سازمان کارت اهدا شود تا از این طریق جمعیت بیشتری مشمول این طرح حمایتی شوند.

مدیر امور اجتماعی و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان در پایان ابراز امیدواری کرد با اجرای موفق این طرح در آینده‌ای نزدیک شاهد اجرای طرح‌های حمایتی بیشتر و جامع‌تری در سطح شهر اصفهان خواهیم بود.

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار