کد خبر: 838771
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۲
معاون وزیر راه مطرح کرد
معاون وزیر راه و شهرسازی ضمن بازدید از جاده‌های شهرستان شهرضا، به اتمام رساندن پروژه‌های نیمه تمام را از اولویت‌های وزارت راه و شهرسازی عنوان کرد.

 با حضور علیرضا محفوظی معاون پارلمانی وزیر راه و شهرسازی، حجت‌الله غلامی مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان، سمیه محمودی نماینده مردم شهرستان‌های شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی و محسن گلابی فرماندار شهرضا از محور طالخونچه شهرضا، میدان بسیج و مسکن مهر شهرضا بازدید و مسائل و مشکلات این پروژه‌ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

معاون وزیر راه و شهرسازی در خصوص تأمین اعتبار این پروژه‌ها گفت: به جای شروع پروژه‌های جدید اولویت اصلی ما به اتمام رساندن پروژه‌های نیمه تمام است و مسؤولان استانی و شهرستانی با همکاری و تعامل لازم می‌توانند در تأمین اعتبار پروژه‌ها تلاش و این آن‌ها را به سرانجام برسانند.

 وی در ادامه در خصوص تقاطع غیر هم‌سطح بسیج نیز افزود: این پروژه باید مورد مطالعات دقیق در زمینه طراحی و بودجه قرارگیری و سپس تصمیم‌گیری لازم اتخاذ شود.

حجت‌الله غلامی مدیرکل راه و شهرسازی استان نیز در خصوص محور طالخونچه شهرضا گفت: این محور به طول 15 کیلومتر است که در 9 کیلومتر آن ابنیه فنی اجرا و به مرحله بیش رسیده و آسفالت آن نیز در مرحله انتخاب پیمانکار است.

وی در ادامه افزود: لازم است این پروژه به صورت دقیق و کارشناسی اجرا شود و از هم اکنون نسبت به دو بانده کردن آن برنامه‌ریزی شود زیرا پس از آزادسازی‌های آزادراه غرب اصفهان این مسیر یکی از پرترافیک‌ترین مسیرها خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان در خصوص میدان بسیج واقع در کمربندی شهرضا گفت: میدان بسیج در محل کمربندی، محور اصفهان شیراز، طالخونچه شهرضا، و شهرضا دهاقان را پوشش خواهد داد و با آزاد شدن آزادراه غرب اصفهان همه این محورها به این گره ترافیکی می‌رسند که باید اعتبارات آن در سطح ملی بررسی شود.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار