کد خبر: 838760
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۰
با صدور اطلاعيه‌اي صورت گرفت
جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي با صدور بيانيه‌اي از جبهه مردمي نيروهاي انقلاب اسلامي حمايت كرد.
در بخشي از اين بيانيه آمده است: بيش از سه سال است كه اقتصاددانان منصف و خيرخواه به دولت نصيحت مي‌كنند كه مشكل اصلي، ناشي از عملكرد بد بانك‌ها و ادارات دولتي، مديران ناكارآمد و خسته و بي‌توجهي به ظرفيت عظيم مردمي است و دولت همت كند تا كارآفرينان ايراني را از مشكلات اداري و مقررات دست و پاگير كسب وكار نجات دهد، اما دولت، همه اميدش را به نتايج مذاكرات و دوران به اصطلاح پسابرجام دوخته بود و تصور مي‌كرد با رفع تحريم‌ها، همه مشكلات از آب خوردن و آلودگي هوا تا بيكاري جوانان حل و فتح‌الفتوح حاصل خواهد شد. اين خوش‌خيالي، سه سال و نيم كشور را در بي‌عملي قرار داد و عمق مشكلات و بيماري‌هاي اقتصادي را حادتر كرد. در ادامه اين بيانيه آمده است: در شرايطي هستيم كه عده‌اي با دشمن خارجي با لبخند و كرنش ولي با ايراني دلسوز ميهن، با عصبانيت و درشتي برخورد مي‌كنند.

فرصت‌هاي تاريخي كشور را مي‌سوزانند و حتي جرئت اعتراف به اشتباه در برابر ملت را ندارند. اين بيانيه مي‌افزايد: اين همه بي‌تدبيري و ناكارآمدي و حقارت، نتيجه دور شدن تدريجي از ارزش‌ها و روحيه انقلابي است. اين همه ضعف و ركود و بيكاري و فشار معيشت، در شأن و حق اين ملت صبور نيست و چاره كار، پالايش اساسي مسئوليت‌هاي كشور از فاسدان و هرزگان و اشراف نوكيسه و اعتماد و اتكا به توانايي‌هاي داخلي و اصلاحات واقعي اقتصاد ايران براي تسهيل سرمايه‌گذاري، ارتقاي توليد و ايجاد اشتغال است. جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي، همه ملت ايران، گروه‌هاي مرجع، تشكل‌ها و دلسوزان انقلاب و ميهن اسلامي را به حركت تحول‌خواهانه و مردمي براي پايان دادن به اين همه بي‌تدبيري و فساد فرا مي‌خواند و اعتقاد دارد، نجات كشور از مديران پرادعا، پرخرج، فاسد، اشرافي و بي‌كفايت؛ جهادي مقدس و مبارزه‌اي بدون تبعيض با فساد در هر لباس و مقامي مي‌طلبد و به تعبير رهبر عزيز انقلاب، هيچ‌كس و هيچ نهاد و دستگاهي نبايد استثنا و از حساب‌كشي معاف شود. تنبل‌ها و خسته‌ها و مديران اشرافي و مرفه بي‌درد، اگر پاكدست بوده‌اند، به مرخصي و استراحت بروند و اگر خداي نكرده فاسد بوده‌اند، بدون ملاحظه جناح و لباس و سابقه، به محكمه سپرده شوند. جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي، از اعلام موجوديت جبهه مردمي نيروهاي انقلاب براي كارآمدسازي نظام اجرايي كشور استقبال مي‌كند و خود و خواهران و برادران خود در اين حركت جديد را به تقواي الهي، اتحاد، توجه به نيازهاي واقعي مردم و به وي‍ژه طبقات مستضعف، فرا مي‌خواند.

شفافيت، پاسخگويي، صراحت و كنارگذاشتن رودربايستي با هر متهم به فساد و كج‌دستي در استفاده از بيت‌المال و داشتن برنامه‌هاي روشن و عملي براي پايان دادن به ركود، تحرك كسب وكارها، ايجاد اشتغال و بهبود معيشت عمومي، توقع مردم فداكار و صبور از حركت اصلاح‌طلبانه براي پايان دادن به مديران ناكارآمد، اشرافي و مردم‌گريز، پرخرج، پرمدعا و بي‌عمل است و طبيعي است اين حمايت و پشتيباني مشروط به پايبندي به اصول و مباني ارزشي اعلام شده است و منتظر عمل انقلابي آنهاست.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار