کد خبر: 838721
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۰
معاون امور اشتغال وخودکفایی کمیته امداد آذربایجان غربی خبرداد:
معاون امور اشتغال وخود کفایی کمیته امداد آذربایجان غربی گفت: در10ماهه نخست سال جاری حدود1هزار و550مورد وام به مددجویان تحت پوشش این کمیته پرداخت شده است.

امیر امیرنیا امروز درگفتگوباخبرنگار جوان در ارومیه اظهار داشت: 7میلیارد تومان از وام خود اشتغالی پرداختی به مددجویان کمیته امداد از سوی این نهاد و 30میلیارد تومان آن نیز از سوی بانک ها تامین شده اند.

این مسئول در ادامه با بیان اینکه منابع مالی  پرداخت وام 7میلیاردی این نهاد سوی کمیته امداد کشور تامین می شود افزود: بانک ها در این زمینه تعامل اساسی با کمیته به عمل آورده ومنابع مالی لازم جهت اختصاص وام به مددجویان را تامین کردند.

وی ادامه داد: از تمامی بانک هایی که کمیته امداد را در پرداخت وام خود اشتغالی یاری فرمودند نهایت سپاس و تشکر را دارم وحمایت بانک ها از این کمیته تنها معطوف به پرداخت وام خود اشتغالی نبوده ودر سایر موارد نیز همواره پشتیبان کمیته امداد بوده اند.

معاون امور اشتغال وخودکفایی کمیته امداد آذربایجان غربی تصریح کرد: در 10ماهه نخست سال جاری حدود 1555مورد وام خود اشتغالی به مددجویان پرداخت شده است که 1095مورد آن مربوط به ساکنین شهرها و270مورد آن مربوط به روستائیان است.

امیرنیا با بیان اینکه در10ماهه نخست سال جاری حدود 37میلیارد تومان وام خود اشتغالی به مددجویان تحت پوشش این کمیته پرداخت شده است گفت: امید است تا پایان سال 8میلیارد تومان از منابع بانکی نیزصرف اشتغال مددجویان شود.

این مسئول بابیان اینکه نظارت دقیقی بر نحوه استفاده از وام های خود اشتغالی وجود دارد گفت : 36ناظر فنی در سطح استان برنحوه استفاده این وام ها نظارت دارند تا مبالغ پرداختی صرف موارد دیگری نشود وحدود 95درصد ازوام های کمیته امداد در موارد مربوطه هزینه می شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر