کد خبر: 838693
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۳
رابط نمایندگی ولی فقیه حوزه بسیج 215 ایثار در سپاه ناحیه سلمان فارسی با بیان اینکه در راستای منویات رهبری باید مدیریت و امکانات سرای محلات را به بسیج سپرد، گفت: اعضای شورایاری محلات که با رای مستقیم مردم انتخاب شده اند باید به وظیفه نظارتی بر مدیریت شهری رسیدگی کنند و ابدا در مقام ناظر به کارهای اجرایی و رقابت با بسیج محلات ورود نکنند.
سیدجلال عرفانیان، شورایار با سابقه تهران با انتقاد از برخی اهداف خاص غیر اجتماعی و غیر مردمی تشکیل هیأت امنای محلات تهران با نام مردمی کردن اقدامات محلات شهر گفت: چندی پیش مقام معظم رهبری فرمودند دشمن برای ضربه زدن به الگوی بسیج موضوع بسیارمهم نفوذ را در دستور کار خود قرار داده است که یکی از این روش ها ایجاد خطوط موازی و رقیب تراشی برای بسیج است که برخی هم اکنون در کشور به دنبال رقیب سازی برای بسیج هستند.

دانشجوی دکترای الهیات، تاریخ و تمدن ملل اسلامی ادامه داد: درتاریخ و تمدن ملل اسلامی دقیقا این فرموده حضرت آقا به وضوح در طی قرون و حکومت های مختلف نمونه هایی دارد که به شدت خطرناک بوده است؛ چراکه ایجاد رقیب و خطوط موازی برای نیروهای اصلی وجان برکف و خالص، عواقب بسیار اسفناکی را به دنبال خواهد داشت که در برخی موارد قابل ترمیم وجبران نیزنخواهد بود.

 

 

عرفانیان گفت: در تهران به عنوان پایتخت ایران اسلامی، روا نیست برای نیروهای بسیجی رقیب تراشی کرد؛ در حالی که این نیروهای مخلص شبانه روز و بدون هیچ چشم داشتی در همه عرصه های شهر و کشورهمچون گذشته و دوران آغازین انقلاب اسلامی در خط مقدم هستند.

 

دبیر شورایاری و هیات امنای اسبق محله اسکندری ادامه داد: تشکیلات هیأت امنای محلات به رقابت مستقیم و یا غیرمستقیم با بسیج و پایگاه های بسیج محلات می پردازند. در حالی که نماینده بسیج فقط یک رای در میان سیزده رای هیدت امنای محلات دارد.

 

عرفانیان افزود: فرهنگ بسیج که توسط بنیان گذار و معمار کبیرانقلاب اسلامی بنا گردید، تا به امروز نتایج اعجاب انگیزی درهمه عرصه های محلی، منطقه ای، شهری، استانی، کشوری وبین المللی داشته که همه معادلات استکباری بدخواهان انقلاب اسلامی را برهم زده است. این وظیفه همگان است که هر روز جهت تقویت بسیج گام بردارند نه اینکه رقیب تراشی کنند.

 

وی با تاکید بر اینکه هیچ تشکیلاتی نخواهد توانست رقیب جدی برای بسیج و بسیجی درست کند، ادامه داد: خلوص الهی و تفکر بسیجی از نعمات و رحمت های الهی است که به یقین هیچ تشکیلاتی به پای آن نخواهد رسید.

 

رابط نمایندگی ولی فقیه حوزه بسیج 215 ایثار در سپاه ناحیه سلمان فارسی ادامه داد: تا زمانی که پایگاه های بسیج و مسجد در محلات هستند، نباید در کنار آن هزینه های بعضا میلیاردی جهت ساخت سراهای محلات و تشکیل هیات امنا درکنار و یا روبروی مساجد و پایگاه های بسیج ایجاد کرد؛چراکه تجربه تاریخی و همچنین انقلابی نشان داده است که هر چقدر بسیج و بسیجی را تقویت کنیم برکات چند برابری به آن محله، منطقه، شهر و کشوررسیده و خواهد رسید.

 

عرفانیان با بیان این مطلب که می توان مدیریت، امکانات و تجهیزات سراهای محلات را به بسیج محلات سپرد، این پیشنهاد را در راستای اطاعت از منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) خواند و افزود: اعضای شورایاری محلات که با رای مستقیم مردم انتخاب شده اند فقط و فقط باید به وظیفه ذاتی خویش که نظارت واقعی بر مدیریت شهری و ارائه گزارشات مستقیم و بدون واسطه به اعضای شورای شهر تهران می باشد، رسیدگی کنند و ابدا در مقام ناظر به کارهای اجرایی ورود نکنند؛ چراکه ادامه روند هیأت امنایی محلات تهران و رقیب تراشی برای بسیج ضربات جبران ناپذیری را بر همه امور در سطح شهر کشور وارد خواهد کرد.

 

غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
سهیل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۶
0
1
مدتهابود فکرمیکردم منظوررهبری ازرقیب برای بسیج چیست وچه کسانی در راس اینکار راکرده اند الان متوجه شدم داستان چیست دقیق درست است لطفا منتشرکنید تاهمگان متوجه شوند ممنون
سلیمانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۶
0
1
عجب نکته مهمی دراین یادداشت اشاره شد الان متوجه میشوم که چرا رهبری فرمودند اصلاح طلب واصولگرا و.... واین تقسیم بندی ها راقبول ندارم ومهم محتوی است لطفا کمپین جمع شدن سراهای محلات که بسیج ومسجدرا درحال نابود کردن هست راه بیاندازید استدعا میکنم جوان
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار