کد خبر: 838595
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۶
آشفته بازاری که در زمینه زمین‌خواری، تغییر کاربری و ساخت و سازهای غیرمجاز در سال‌های قبل ایجاد شده بود در سه سال گذشته به خوبی مدیریت و این پدیده زیان‌بار تا حد امکان مهار شده است.
مجید خدابخش استاندار اردبیل با بيان مطلب فوق گفت: این اقدام به گونه‌ای انجام شده که نه تنها با تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز و یا باز پس‌گیری زمین‌های کشاورزی از دست متصرفان لطمه‌ای به فعالیت‌های تولیدی استان اردبیل وارد نشده بلکه فرصت مناسب را برای سرمایه گذاران واجد شرایط و درستکار فراهم آورده است.

وی از مدیران ذیربط خواست تا مانند آنچه که در کشورهای پیشرفته مرسوم است شیوه مناسبی را برای متقاضیان سرمایه گذاری در طرح های تولیدی پیدا کنند تا از همان ابتدا زمین به افراد واجد شرایط که دارای امکانات و توان مالی اجرای پروژه هستند تعلق بگیرد و چنین نباشد که متقاضی پس از دریافت زمین و به دلایلی از جمله نداشتن توان مالی از اجرای آن بازمانده و یا کاربری آن را تغییر دهد.

استاندار اردبیل همچنین از مدیران سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل خواست که تمام اقدام های انجام شده در این زمینه را به شکل مفید برای آگاهی مردم شریف این استان از طریق رسانه های گروهی اطلاع رسانی کنند.

خدابخش یادآور شد: اجرای طرح‌های مختلف بدون داشتن پیوست‌های مورد نیاز یک کار اشتباه با پیامدهای منفی فراوان است.

وی بیان کرد: برای همه طرح ها باید قبل از اجرا پیوست های لازم به ویژه در زمینه های فرهنگی و اجتماعی با مطالعه و بررسی دقیق تهیه شوند تا طرح ها با لحاظ موارد منظور شده در این پیوست ها به اجرا در بیایند.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار