کد خبر: 838578
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۳
دانشگاه محقق اردبیلی با ۲۱ موسسه اعزام دانشجو از هند، مالزی، پاکستان، اتیوپی، نیجریه، افغانستان، اردن، بحرین، لبنان و موسسات بین‌­المللی مستقر در کانادا و لندن قرارداد همکاری امضا کرد.
رئیس گروه همکاری‌های علمی و بین‌المللی دانشگاه محقق اردبیلی در جلسه بررسی توسعه همکاری‌های دانشگاه محقق اردبیلی با موسسات خارجی با اعلام اين خبر گفت : دانشگاه محقق اردبیلی در نمایشگاه موسسات اعزام دانشجوی آیسف در دوبی حضوری فعال و موثر داشته و دستاوردهای خوبی از این نمایشگاه به دست آورد.

رضا عبدي افزود : نمایشگاه آیسف که بستری برای مذاکره بین موسسات آموزشی و موسسات اعزام دانشجو است، سالانه حدود 10 نمایشگاه در جاهای مختلف دنیا برگزار می‌کند که دانشگاه محقق اردبیلی توانست در این نمایشگاه حضور یافته و از این فرصت بهره‌گیری لازم را داشته باشد.

وی با بیان اینکه دانشگاه محقق اردبیلی به عنوان نخستین دانشگاه ایرانی در این نمایشگاه شرکت کرده بود ادامه داد: در جریان این نمایشگاه، دانشگاه محقق اردبیلی با 21 موسسه اعزام دانشجو از کشورهای هند، مالزی، پاکستان، اتیوپی، نیجریه، افغانستان، اردن، بحرین، لبنان و موسسات بین‌­المللی مستقر در کانادا و لندن قرارداد همکاری امضا کرد.

رئیس گروه همکاری‌های علمی و بین‌المللی دانشگاه محقق اردبیلی بیان کرد: امیدواریم با تصویب رشته‌هایی که به زبان انگلیسی تدریس می­‌شوند و گسترش همکاری با موسسات اعزام دانشجوی سرتاسر دنیا، زمینه جذب دانشجویان خارجی زیادی فراهم شود.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار