کد خبر: 838574
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۰
سامانه صدقه پیامکی یکی از شیوه‌های نوین برای شرکت مردم و خیران در کمک به محرومین و افراد تحت پوشش کمیته امداد است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اردبیل در جلسه هماهنگی برگزاری جشن‌های نیکوکاری در آستانه سال جدید در اردبیل با اعلام اين خبر گفت: از سال 92 تا به امروز، دولت مستمری مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) را افزایش نداده و آخرین بار در دولت دهم،‌ مستمری افراد تحت پوشش کمیته امداد افزایش یافت که نیاز داریم برای حمایت از این افراد، از ظرفیت‌های مردمی استفاده کنیم.

حسين دشتي افزود : در حال حاضر 25 مرکز نیکوکاری در سطح استان اردبیل فعال بوده که 12 مرکز مربوط به شهرستان اردبیل است که امسال قصد داریم از شیوه‌های نوین در راستای کمک به محرومین استفاده کرده و مشارکت حداکثری مردم را شاهد باشیم.

دشتی گفت : از جمله شیوه‌های نوین مدنظر می‌توان به سامانه صدقه پیامکی اشاره کنیم که با ارسال پیامک به شماره 8887 مبلغ صدقه مورد نظر بر روی قبض تلفن همراه اضافه شده و یا با شماره‌گیری کد USSD، #045*8887* می‌توان با داشتن رمز دوم عابر بانک، در سامانه پرداخت صدقه شرکت کرد.

وی افزود : یکی از فعالیت‌های اصلی کمیته امداد در راستای کاهش محرومیت‌زدایی و افراد تحت پوشش کمیته‌ امداد، ارائه تسهیلات حمایتی به منظور ایجاد اشتغال برای مددجویان است که تا سقف 50 میلیون تومان با تشخیص مددکار مربوط به این افراد وام کم‌بهره تعلق می‌گیرد.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار