کد خبر: 838560
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۲
در چهارمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی برگزار می شود
مسابقه امنیت سایبری در چهارمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی به صورت روزانه برگزار می شود.
به گزارش ستاد خبری چهارمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی، این مسابقه با هدف آشنایی مخاطبان با حوزه های امنیت سایبری و همچنین شناسایی استعدادهای برتر در این حوزه به صورت روزانه از دوشنبه ۲۵ لغایت ۲۹ بهمن ماه ۱۳۹۵ همزمان با برگزاری نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی برگزار می گردد.

شركت كنندگان می توانند از عصر روز دوشنبه ۲۵ بهمن ماه به وب‌گاه ctf.seraj.ir مراجعه كرده و پرونده چالش را دریافت كنند و بعد از بدست آوردن جواب سوالات در زمان مشخص شده، پاسخ خود را به آدرس پست الكترونیكی ctf@seraj.ir ارسال كنند.

لازم به ذكر است كه شركت كنندگان به منظور اطلاع از چالش های روزانه و همچنین شرایط شركت در مسابقه به آدرس ctf.seraj.ir مراجعه كنند.

همچنین به افرادی كه در مسابقه روزانه امنیت سایبری شركت كنند و جواب صحیح دهند به قید قرعه یك سكه تمام بهار آزادی اهداء خواهد شد. همچنین به هر كدام از شركت كنندگانی كه حداقل به 3 سوال پاسخ صحیح دهند به قید قرعه، یك آی پد پرو(iPad Pro) نیز اهداء خواهد شد.

چالش روز نخست:

نیروهای اطلاعاتی خودی طی گزارش‌های به دست آمده متوجه وجود جاسوس‌هایی در بین نیروهای سوریه شده‌اند. این گزارش‌ها حاكی از آن است كه فهرست این جاسوس‌ها در اختیار مقامات ارشد داعش قرار دارد. از این رو نیروهای خودی طی یك عملیات بسیار محرمانه، اطلاعات مبادله شده بین مقر كنونی داعش در حلب و كارگزار مركزی را شنود و ذخیره كرده‌اند. متاسفانه در حین عملیات، گروه تكفیری داعش متوجه عملیات شده و اقدام به معدوم كردن كارگزارهای خود نموده است. شما ۴۸ ساعت زمان دارید كه با استفاده از این اطلاعات شنود شده، پیش از این‌كه داعش اسناد جاسوسان را منهدم كند آن‌ها را رمزگشایی كرده و جایزه بگیرید. برای ورود به سایت مسابقه روی لینك زیر كلیك كنید:

https://ctf.seraj.ir/

نحوه ارسال پاسخ:

لطفا برای ارسال پاسخ، یك پرونده‌ در قالب pdf شامل تمامی توضیحات و راه‌حل تشریحی آماده كرده و با عنوان "چالش نخست" به آدرس پست الكترونیكی ctf@seraj.ir ارسال فرمایید.
برگزاری مسابقه امنیت سایبری با جوایز نفیس

 

اگر پاسخ شما شامل كد، پرونده‌های اضافی و سایر موارد است آن را در داخل پوشه‌ قرار داده و به صورت فشرده zip برای ما ارسال كنید.

لطفا از ارسال رایانامه‌های متعدد خودداری نمایید.

مهلت ارسال پاسخ:

شركت كنندگان میتوانند تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۲۷ بهمن ماه ۱۳۹۵ پاسخ این چالش را ارسال نمایند، پاسخ هایی كه پس از زمان تعیین شده ارسال میگردند مورد بررسی قرار نمی گیرند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار