کد خبر: 838532
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۰
نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: هیچ‌یک از مراکز سازندگی کشور امروز به اندازه قرارگاه خاتم سرعت و دقت لازم را ندارند، با مقایسه بین فعالیت‌های قرارگاه خاتم‌الانبیاء(ص) و دیگر ارگان‌های این قرارگاه حرف اول را در عرصه اقدام و عمل می‌زند.
آیت‌الله محسن مجتهدشبستری  در دیدار مسؤولان قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) با اشاره به خدمات ارزشمند سپاه پاسدران انقلاب اسلامی در دوران پیروزی انقلاب اظهار داشت: این نهاد مقدس که به دستور امام راحل تاسیس شد، یک مرکزی است که در آن خیر کثیری وجود دارد.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به رشادت‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: این نهاد انقلابی در دوران سازندگی با قدرت وارد کار شد و در کنار این‌ها در حوزه‌های فرهنگی نیز نقش بسیار فعالی داشت و امروز نیز مانند گذشته هم در عرصه دفاع و صیانت از انقلاب و هم کار فرهنگی فعال است.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه هشت سال دفاع مقدس خرابی‌ها و هزینه‌های بسیاری را به دنبال داشت، گفت: قرارگاه خاتم‌الانبیاء(ص) با هدف ترمیم خرابی‌های جنگ که یک امر لازم بود شکل گرفت، هیچ‌یک از مراکز سازندگی کشور امروز به اندازه قرارگاه خاتم سرعت و دقت لازم را ندارند.

وی افزود: با مقایسه بین فعالیت‌های قرارگاه خاتم‌الانبیاء(ص) و دیگر ارگان‌های این قرارگاه حرف اول را در عرصه اقدام و عمل می‌زند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به عوامل موفقیت قرارگاه خاتم‌الانبیاء(ص)، خاطرنشان کرد: وجود اخلاص و کم بودن بروکراسی اداری از ویژگی‌های بارز قرارگاه خاتم‌الانبیاء(ص) است.

رئیس شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت(ع) با بیان اینکه تا به امروز گزارشی از نقض پروژه‌های قرارگاه خاتم‌الانبیاء(ص) را نشنیده‌ایم، افزود: جهاد سازندگی نیز در طول دهه‌های گذشته فعالیت‌های بسیار و خدمات ارزنده‌ای را انجام داده اما برخی پروژه‌های آن بر خلاف این قرارگاه استحکام لازم را ندارند.

آیت‌الله مجتهدشبستری فعالیت‌های قرارگاه خاتم‌الانبیاء(ص) را قابل تقدیر و ارزنده دانست و گفت: پروژه‌هایی که قرارگاه در داخل و خارج از کشور انجام می‌دهد مایه افتخار کشور است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر