کد خبر: 838530
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۱
نایب رئیس اول اتاق اصناف تبریز:
نایب رئیس اول اتاق اصناف تبریز گفت: کمپین حمایت از کفش ایرانی، رونق صنعت کفش تبریز را به دنبال خواهد داشت.

محمدعلی شریعت‌زاده در واکنش به کمپین بازاریان و اصناف تبریز در حمایت از کفش ایرانی و عدم فروش اجناس خارجی  اظهار داشت: با وجود بحران اقتصادی و مشکلاتی که گریبانگیر صنعتگران شده است، فعالان صنعت کفش تبریز گام‌های موثری در مطرح شدن کفش تبریز به عنوان یک برند مشهور در سطح کشور برداشته‌اند و تشکیل این کمپین یک حرکت شایسته برای رونق بیشتر تولید داخلی است که بنده هم به نوبه خودم از این حرکت حمایت می‌کنم و قطع یقین این حرکت در فرهنگ‌سازی برای مصرف کالای داخلی نقش بسیار تاثیرگذاری خواهد داشت.

تشکیل این کمپین بهترین فرصت برای تعامل بین فعالان صنعت کفش تبریز با فعالان صنعت کفش سایر شهرها

نایب رئیس اول اتاق اصناف تبریز با اشاره به اینکه چون تبریز به عنوان پایتخت چرم و کفش کشور شناخته ‌می‌شود و تولیدات کفش تبریز در شهرهای مختلف کشور مورد مصرف قرار می‌گیرد، تشکیل این کمپین بهترین فرصت برای تعامل بین فعالان صنعت کفش تبریز با فعالان صنعت کفش سایر شهرها خواهد بود.

شریعت‌زاده تصریح کرد: خوشبختانه تولیدکنندگان تبریز با همه مشکلات در راستای ارتقای این صنعت و معرفی برند کفش تبریز تلاش می‌کنند و این صنعت روز به روز در حال رونق است و تشکیل این کمپین علاوه بر ایجاد فرصت لازم برای مقابله با ورود و عرضه کالای خارجی، رونق صنعت کفش تبریز را به دنبال خواهد داشت.
 
این کمپین بستر لازم برای ارتباط و کسب بازار را فراهم خواهد کرد

وی ادامه داد: صنعت کفش به عنوان یکی از صنایع اشتغال‌زا در کشور مطرح بوده و هست و یکی از وظایف دولت حمایت از این صنعت است که سازمان‌های مرتبط با صنعت کفش باید از این کمپین حمایت لازم را داشته باشند و این کمپین امری مبارک است که از این طریق می‌توان بستر لازم برای ارتباط و کسب بازار را فراهم کرد.

اتاق اصناف از این کمپین به عنوان یک حرکت خوب و ارزشمند در بازاریابی برای کفش ایرانی حمایت می‌کند

نایب رئیس اول اتاق اصناف تبریز گفت: توفیقاتی خوبی برای تولیدکنندگان از طریق این کمپین برای صنعت کفش ایران به دست خواهد آمد و از اتاق اصناف از این کمپین به عنوان یک حرکت خوب و ارزشمند در بازاریابی برای کفش ایرانی حمایت می‌کند که امیدواریم این کمپین در کنار کمک به فروش کفش ایرانی در ارتقای صنعت کفش تبریز نیز موثر باشند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر