کد خبر: 838501
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۰
قضات دادگاه كيفري استان تهران درباره پرونده مردي كه به اتهام قتل يكي از بستگانش بازداشت شده بود، اعلام نظر خواهند كرد.
به گزارش خبرنگار ما، شامگاه 22 آبان‌ماه امسال بود كه خبر رسيد مرد جواني از پشت‌بام ساختماني در خيابان فرجام به بالكن طبقه‌اول سقوط كرده و كشته شده است.
مرد صاحبخانه به بازپرس محسن مديرروستا كه در محل حاضر شده بود، گفت: داخل خانه بودم كه صداي مهيبي به گوش رسيد. وقتي خودم را به بالكن رساندم با جسد اين مرد كه از بستگان بهمن، ساكن طبقه سوم است، مواجه شدم. او گفت: اين مرد عليرضا نام دارد و چند بار ديده بودم كه به خانه همسايه‌مان رفت و آمد مي‌كند، اما نمي‌دانم كه چطور سقوط كرده است.

وقتي از همسر بهمن در اين باره تحقيق شد انگشت اتهام را به طرف شوهرش گرفت و مدعي شد كه او در جريان سقوط عليرضا نقش داشته است. وقتي از بهمن در اين باره بازجويي شد، گفت كه از ماجراي سقوط عليرضا خبر ندارد. او گفت: من تازه از محل كارم به خانه آمده بودم كه همسايه‌مان من را از ماجراي سقوط عليرضا باخبر كرد. همسايه‌مان فكر مي‌كرد كه عليرضا برادرزنم است، اما حقيقت اين است كه او مزاحم همسرم مي‌شد. چندبار به او هشدار داده بودم، اما به حرفم توجه نمي‌كرد و در نبود من وارد خانه‌مان مي‌شد.

بعد از انتقال جسد به پزشكي قانوني تحقيقات ميداني پليس نشان داد كه بهمن هنگام حادثه در پشت‌بام بوده است. او زماني كه براي دومين‌بار در اين باره تحقيق شد، گفت:‌ شب حادثه وقتي براي انجام كاري به پشت‌بام رفتم متوجه شدم كه مردي پشت كولرها پناه گرفته است. وقتي نزديك شدم متوجه شدم كه عليرضا است.
دوباره به او هشدار دادم و خواستم دست از مزاحمت بردارد. او عقب‌عقب حركت كرد و زماني كه به لبه پشت‌بام رسيد ناگهان كنترلش را از دست داد و سقوط كرد.
با كامل شدن تحقيقات، بازپرس براي بهمن منع تعقيب صادر كرد، اما داديار اظهارنظر بهمن را با اتهام قتل شبه عمد مواجه كرد؛ بنابراين با وجود اختلاف‌نظر بين بازپرس و داديار اظهارنظر، پرونده براي تعيين تكليف به دادگاه كيفري فرستاده شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار