کد خبر: 838499
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۰
مردی که از دو سال قبل به اتهام قتل یکی از دوستانش در حبس به سرمی‌برد، مدعی است مقتول گردنبندش را سرقت کرده بود.
به گزارش خبرنگار ما، دهم آذرماه سال 93 مردي با مأموران پليس تهران تماس گرفت و آنها را از ماجراي ناپديد شدن ناگهاني برادرش يحيي باخبر كرد. او گفت: برادرم در تره‌بار قنات كوثر كار مي‌كند. روز گذشته مثل هميشه به محل كارش رفت، اما ديگر به خانه برنگشت و تلفن همراهش هم خاموش است.  بعد از مطرح شدن شكايت، مأموران پليس با رديابي تماس‌هاي تلفن همراه يحيي، متوجه شدند آخرين بار با مردي 32 ساله به نام اكبر كه كارگر ساختمان بود، تماس داشته است، بنابراين اكبر به عنوان اولين مظنون بازداشت شد.

هر چند او ابتدا گفت كه از ماجراي ناپديد شدن يحيي خبر ندارد، اما در بازجويي‌هاي بعدي لب به اعتراف گشود و به قتل اعتراف كرد. او گفت: من و يحيي در ميدان تره‌بار آشنا شده بوديم. يحيي گاهي به ساختماني كه در آن مشغول كار بودم، رفت و آمد داشت. يك روز متوجه شدم گردنبند طلايي كه داشتم، نيست و هرچه دنبالش گشتم، آن را پيدا نكردم. بعد از پيگيري‌هاي زياد متوجه شدم يحيي آن را برداشته است. وقتي موضوع را به او گفتم، دزديدن گردنبند را قبول نكرد.  او ادامه داد: جواب‌هايي كه از يحيي مي‌شنيدم، مرا به شدت عصباني كرده بود. يك روز كه قرار بود يحيي به ديدنم بيايد.
 با دوستانم صحبت كردم و قرار شد هر طور شده گردنبند را از او پس بگيرم. وقتي يحيي وارد ساختمان شد؛ بار ديگر با هم صحبت كرديم، اما او قبول نكرد و به همين خاطر با هم درگير شديم. در آن درگيري من با چاقو چند ضربه به سينه و شكم و ران پايش زدم. بعد ترسيده بودم و نمي‌دانستم با جسد چكار كنم. با دوستانم صحبت كردم و تصميم گرفتيم جسد را از محل خارج كنيم. با كمك آنها جسد را قطعه‌قطعه كردم و به زيرزمين ساختمان نيمه‌كاره بردم و بخشي از آن را دفن كردم. دو روز بعد هم قطعات جسد را خارج و در نقاط مختلف شهر دفن كردم.  بعد از اقرارهاي متهم، مأموران پلیس با راهنمایی متهم بقایای جسد را کشف کردند.

با تكميل شدن بررسی‌ها همدستان متهم نيز به اتهام معاونت در قتل و جنايت بر ميت دستگير و روانه زندان شدند. اين پرونده با صدور كيفرخواست و درخواست قصاص از سوي اولياي دم تكميل و به شعبه هشتم دادگاه كيفري يك استان تهران فرستاده شد. روز گذشته اين پرونده روي ميز هيئت قضايي آن شعبه به رياست قاضي اصغرزاده و مستشار توكلي قرار گرفت، اما جلسه رسيدگي به دلیل تأخیر در اعزام متهم و فوت مادر مقتول به روز دیگری موکول شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار